Skocz do zawartości

tomwin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomwin

Osiągnięcia tomwin

0

Reputacja

  1. Dzieki za sugestie. Przegub wewnetrzny wymieniony. Jest ok.
  2. Witam. Audi 2.0 alt + lpg szarpie trzęsie przy przyspieszaniu od ok. 2500 obr. Szczególnie przy jezdzie pod górkę i na ciepłym silniku. Na komp. Żadnych błędów. Myslałem ze cewki wiec je wymieniłem plus swiece. Filtry oleje wymienione, zadnych nieszczelnosci w dolocie nie ma. Kierownica powietrza w kolekt. Sprawna, gruszka sprawna (ramie nie polamane membrana cala ) wszystko pracuje prawidłowo. Poduszki pod silnikiem ok. Srodkową wymieniłem byla peknieta. Forum przeglądniete od a do z i nic podobnego nie znalazłem. Dodam jeszcze ze jest tak samo na benzynie i lpg. Rece opadają, gdzie lub czego jeszcze szukać!??
  3. tomwin

    Problem z zapalaniem

    Sprawdzone, klemy masa ok. A gdzie są schowane przekaźniki od pompy , zasilania cewek. To są te, tak jakby za bezpiecznikami. Może któryś nie domaga może styki w przekaźniku są przypalone albo zaśniedziałe? Ma ktoś może jakiś schemat przekaźników oraz opis który od czego? Z góry dziękuje.
  4. tomwin

    Problem z zapalaniem

    Witam, mam mały problem z zapalaniem auta. Nie raz na zimnym i na ciepłym silniku nie mogę odpalić auta, tzn przekręcę kluczyk rozrusznik kręci a auto nie łapie. nieraz wystarczy pokręcić trochę dłużej i zapala a niekiedy trzeba próbować kilka razy żeby zapalił. A w większości przypadków pali od szczała. Nie świeci się check nie ma jakiś spadków mocy, pracuje normalnie (sporadycznie zafaluje lekko na wolnych obrotach jak jest zimny) po wpięciu waga jest tylko jeden błąd; 18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskienie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - BŁĄD SPORADYCZNY. Nie wiem jak to rozumieć gdzie mam szukać tego sterownika, co może być przyczyną? Akumulator jest prawie nowy (w lutym pad stary) napięcie na akumulatorze prawidłowe, próbowałem doładowywać aku. skasować błąd.To i tak po jakimś czasie pojawia się znowu błąd
  5. dzięki za wskazówki sprawdzę jutro, pozamieniałem jeszcze cewki zapłonowe z cylindra 4 na 1 i pozamieniałem wtryski z cylindra 4 z 2 zobaczę co będzie, co pokaże wag, czy dalej będzie błąd na 4 czy na innym.
  6. Witam. Mam mały problem od jakiegoś czasu auto zaczyna delikatnie szarpać,dławić się ( nie dzieje się to zawsze przeważnie na ciepłym silniku) po podpięciu vaga pokazuje błędy 17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit P1240 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 004 - No Signal/Communication 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded – Intermittent martwi mnie pierwszy błąd ponieważ pokazał się od czasu kiedy szarpie, ten drugi od czujnika sprzęgła był już przed szarpaniem i katalizatora też. Pierwszy dotyczy bodajże wtryskiwacza paliwa cylindra 4 tylko jest problem bo w aucie mam założony od 2 lat gaz sekwencje i szarpanie występuje na benzynie i na lpg. A z tego co wiem wtryskiwacze nie działają podczas jazdy na gazie, więc problem szarpania powinien występować tylko na benzynie, a tak nie jest. Więc zwracam się z prośbą o pomoc w tym problemie, nie wiem może cewka zaczyna padać???????
  7. Witam wszystkich [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...