wojtusania Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 cze chlopaki ostatnio tzn w tamtym tygodniu mialem dziwny przypadek, jechalem sobie spokojnie 120-130km/h az tu nagle obrotomierz skoczyl na 5tysi , tak jak by sie sprzeglo poslizgnelo! spuscilem szybko noge z gazu i wszystko wrocilo do normy , pisze bo dzisiaj znow mialem to samo myslalem ze bede juz dzwonil do rogala umowic sie na pipka ale w takim przypadku to chyba wymaga naprawy, powiedzcie to sprzeglo czy jaki ......., nie jest to notoryczne przydazylo sie dopiero drugi raz! no i po sciagnieciu nogi z gazu i dodaniu go ponownie samochod dalej jedzie normalnie. (aha mam prawy przgow zewnetrzny do wymiany ale raczej to nie jest przyczyna!)[br]Dopisany: 03 Maj 2008, 22:44 _________________________________________________2 problem to to ze znow mi cos trzesie mozliwe jest ze przy przyspieszaniu trzesie przez ten zuzyty przegub? Wahacze kpl nowe (dopiero 7tys), opony nowe i kola wywazone, zbieznosc ustawiona. Przy stalej predkosci nic nie trzesie nawet przy 180kmh, ale przy ostrym przyspieszaniu masakra.
topor Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 witam wczoraj u mnie to samo...:/ wstyd sie przyznac co robilem z autem ale trudno... na 2,3,4,5 wydawaloby sie jakby slizgało sie sprzeglo... po wylaczeniu silnika i odczekaniu chwili było juz normalnie, nastawilem sie juz na wymiane sprzegła... ale czy to na pewno sprzegło???
mroova81 Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 No panowie, wszystko na to wygląda że to jednak sprzęgło. Sami będziecie wiedzieć najlepiej, bo żaden specjalista nie wyczuje sprzęgła tak, jak kierowca. Możemy sobie podać rękę, ja też mam na wykończeniu. Choć u mnie odwrotnie, sliznie się, jak dam za dużo gazu przy ruszaniu, na trasie, czyli biegach od II w górę jest ok. Ale bierze przy górze, pedał chodzi ciężko i niezbyt gładko. No nic, może się w tysiącu zamkniemy... PS spalone sprzęgło generuje niepowtarzalny zapach!!!
topor Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 no smierdzi niesamowicie:) pS: mialem taka sama B3:D
mroova81 Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 Heh, B3 to definicja solidności przy B5. A co do sprzęgła, to jest zawsze szansa, że tylko docisk...
topor Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 tak czy tak zawsze jakis koszt... w poniedzialek jade4 sie zapisac na wymiane rozrzadu i amortyzatorów, to moze za jednym razem zajrza chlopaki do sprzegla. A co do B3 to było idealne autko:) jak je kupilem miala najechane ori!!! 86 tys Km:) silniczek 1.8 RU
pet3r Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 najlepiej pośmigać ostrzej, z szybkimi zmianami biegów przy wysokich obrotach, zatrzymać się i strzelić ze sprzęgła, jeżeli obroty wskoczą w czerwone pole a auto nie będzie jechać to to ewidentnie sprzęgło. polecam Radzikowskiego - wymiana tarczy sprzęgła i docisku to 60-240 zł (u mnie kosztowało 220 zł z planowaniem dwumasa + 100 wysyłka w obydwie strony + 55 zł łożysko wyciskowe, we własnym zakresie).
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się