Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kichanie i duszenie.


FerDar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczów mam problem i postaram się opisać go jak najdokładniej, jesli był podobny temat to przepraszam będę dalej go szukał. Otóż moje Audi 1.9TDi ma mały problem, gdy zapalę autko dodaję gazu i jest ok obroty rosną ale gdy puszczam gaz auto zaczyna się dusić kopcić i trząść jakby nagle połowa garów przestawała palić a w efekcie gaśnie czasami po puszczeniu gazu tylko kichnie i też gaśnie. Pierwszym razem zaobserwowałem coś podobnego zimą w czasie tych dużych mrozów i myślałem że to właśnie przez mrozy. A teraz w drugie święto czyli Lany poniedziałek znowu zapalam a tu auto się dusi kicha kopci i gaśnie, kilka razy zapalałem trochę po gazowałem i mu przeszło przez kilka dni palił i jezdził normalnie a dziś znowu to samo i to jeszcze gorzej. Jutro postaram się je odpalić rozgrzać i do warsztatu dojechać, ale chciałbym zapytać co może być przyczyną takiego zachowania. Uprzedzam że sam nic nie sprawdzę bo jestem niepełnosprawnym na wózku i na mechanice się nie znam. Proszę o rady

---------- Post dopisany at 18:23 ---------- Poprzedni post napisany at 17:43 ----------

Nikt nic nie pisze? Czytałem kilka podobnych tematów ale jeszcze poczekam i tu.

---------- Post dopisany 16-04-2012 at 13:05 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 18:23 ----------

Dziś go odpaliłem z pięć minut na wolnych obrotach chodził jak dodałem gazu powyżej 3,5 tysi puściłem gaz jak czułem ze zaczyna sie dusić lekko dodałem gazu i po chwili mu przeszło znowu gaz powyżej 3,5 i puściłem obroty spadają i czuję że za chwile się zadławi bo już kichnął dodaje lekko gaz i trzymam przechodzi mu, jak się rozgrzał problem zniknął można zwiększyć obroty i puścić gaz i jest ok. Jakieś rady co do przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz podpiąć VAGa, może coś podpowiedzieć, jak nie masz to podjedź na spota i napewno ktoś Ci pomoże.

P.S.

Filtr paliwa wymieniałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrZe było by podpiac vaga i spr kat wtrysku

mozliwe ze rozrzad ci sie przestawia na dolnym kole albo cos z pompa wrtryskowa sie dzieje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrZe było by podpiac vaga i spr kat wtrysku

mozliwe ze rozrzad ci sie przestawia na dolnym kole albo cos z pompa wrtryskowa sie dzieje...

Właśnie tak jak mówisz jest już w jednym warsztacie i właśnie jakiś problem z pompą i kontem wyprzedzenia, ja tam się na tym nie znam ale już się tym zajmują mają lawetą zawiść go do warsztatu który to zrobi. Ciekawe ile wybulę choroba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...