kaczis Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 Dostojni forumowicze, mam problem wg mnie moja niunia ma za mocno obniżony przód, niedawno zgubiłem dokładkę przedniego zderzaka a osłona miski olejowej swobodnie sobie dyndała ale ten temat jest już załatwiony. chciałbym ją trochę podnieść, żebym nie musiał się bać byle progu zwalniającego. Oprócz tego gdy jadę po wybojach, auto dość mocno się buja (góra/dół). Z kodu wyposażenia wyczytałem że zawiecha seryjna, ale po ściągnięciu koła ujrzałem niebieską sprężynę może mi ktoś powiedzieć co to za sprzęt i o ile obniża? wysokość autka mierzona od ziemi do górnej krawędzi listwy w drzwiach wynosi odpowiednio: przód- 52, tył- 55. Auto mam ok. 3 tyg. przy pierwszym przeglądzie gość z SKP mówił że zawiecha w b. dobrym stanie, ale jednak to bujanie... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1b6432ab480aa07.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2548b87fe058f67a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/795dfc90b9ba01ec.html
rotter Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 witam no jak na mój gust to to dziwnie wygląda, choć powiem ci że ja tak posadziłem niunie że nie bardzo jestem w stanie palce wsadzić pod koła z przodu bo z tyłu koło sporo się chowa w nadwoziu i nie buja, aż nie raz żałuje bo jest bardzo twardo i patrząc na te twoje sprężyny to skusił bym się o pytanie czy aby dobrze to jest założone, bo odnoszę wrażenie że powinny być gęstym zwojem do góry, przynajmniej ja tak założyłem i jest bajer, poczekajmy może ktoś poprze moje podejrzenia
Gość krzychuzzz Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 Na sprężynie masz przecież napisane że są firmy AP Obniżają pewnie o jakieś 40mm tak na moje oko "Bujanie" góra dół to prawdopodobnie efekt sprężyn i seryjnych amortyzatorów których charakterystyka zmieniła się przy założeniu krótszych springów lub są już w kiepskim stanie. Załóż seryjne spreżyny te sprzedaj i po kłopocie. :>
Gość Mateusz.olma Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 jezeli masz problem z tym bujaniem sie samochodu na nierownosciach w zakrecie,to tak jak koledzy pisza wina tylko i wylacznie amortyzatorow,do tych sprezyn potrzebne sa amortyzatory o krutszym skoku.Ja mialem podobny efekt ale na seryjnych sprezynach i amortyzatorach po zalozeniu kol letnich znacznie wiekszych bylo wrazenie ze kola wladaja samochodem w zakrecie.teraz nie mam tego problemu bo zmienilem zawieszenie na KW i obnizylem ja do 8 cm od asfaltu taki jest przeswit z przodu pomiedzy wachaczem a asfaltem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/52e78f995caa23bd.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/80ec29704bd9e4f3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7457d48a0d72a6ef.html
pawelc Opublikowano 12 Lipca 2008 Opublikowano 12 Lipca 2008 kaczis, na mój gust stoi ładnie :> .. niczym moja ..........................
kaczis Opublikowano 12 Lipca 2008 Autor Opublikowano 12 Lipca 2008 Chłopaki, sprawa wygląda teraz tak, nowe Bilsteiny+ sprężynki Lesjofor(czarne) i jest super , a rzeczywiście do krótszych sprężyn założone były ori amorki , oprócz tego tylnie sprężyny były pęknięte ale teraz jest miodzio, wysoko i komfortowo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się