Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Za niskie zawieszenie i bujanie na nierównościach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dostojni forumowicze, mam problem :kox: wg mnie moja niunia ma za mocno obniżony przód, niedawno zgubiłem dokładkę przedniego zderzaka a osłona miski olejowej swobodnie sobie dyndała :wallbash: ale ten temat jest już załatwiony. chciałbym ją trochę podnieść, żebym nie musiał się bać byle progu zwalniającego. Oprócz tego gdy jadę po wybojach, auto dość mocno się buja (góra/dół). Z kodu wyposażenia wyczytałem że zawiecha seryjna, ale po ściągnięciu koła ujrzałem niebieską sprężynę :kwasny: może mi ktoś powiedzieć co to za sprzęt i o ile obniża? wysokość autka mierzona od ziemi do górnej krawędzi listwy w drzwiach wynosi odpowiednio: przód- 52, tył- 55. Auto mam ok. 3 tyg. przy pierwszym przeglądzie gość z SKP mówił że zawiecha w b. dobrym stanie, ale jednak to bujanie...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1b6432ab480aa07.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2548b87fe058f67a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/795dfc90b9ba01ec.html

Opublikowano

witam no jak na mój gust to to dziwnie wygląda, choć powiem ci że ja tak posadziłem niunie że nie bardzo jestem w stanie palce wsadzić pod koła z przodu bo z tyłu koło sporo się chowa w nadwoziu i nie buja, aż nie raz żałuje bo jest bardzo twardo i patrząc na te twoje sprężyny to skusił bym się o pytanie czy aby dobrze to jest założone, bo odnoszę wrażenie że powinny być gęstym zwojem do góry, przynajmniej ja tak założyłem i jest bajer, poczekajmy może ktoś poprze moje podejrzenia

Gość krzychuzzz
Opublikowano

Na sprężynie masz przecież napisane że są firmy AP

Obniżają pewnie o jakieś 40mm tak na moje oko :wink4:

"Bujanie" góra dół to prawdopodobnie efekt sprężyn i seryjnych amortyzatorów których charakterystyka zmieniła się przy założeniu krótszych springów lub są już w kiepskim stanie.

Załóż seryjne spreżyny te sprzedaj i po kłopocie. :>

Gość Mateusz.olma
Opublikowano

jezeli masz problem z tym bujaniem sie samochodu na nierownosciach w zakrecie,to tak jak koledzy pisza wina tylko i wylacznie amortyzatorow,do tych sprezyn potrzebne sa amortyzatory o krutszym skoku.Ja mialem podobny efekt ale na seryjnych sprezynach i amortyzatorach po zalozeniu kol letnich znacznie wiekszych bylo wrazenie ze kola wladaja samochodem w zakrecie.teraz nie mam tego problemu bo zmienilem zawieszenie na KW i obnizylem ja do 8 cm od asfaltu taki jest przeswit z przodu pomiedzy wachaczem a asfaltem.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/52e78f995caa23bd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/80ec29704bd9e4f3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7457d48a0d72a6ef.html

Opublikowano

kaczis, na mój gust stoi ładnie :> .. niczym moja :naughty:..........................

Opublikowano

Chłopaki, sprawa wygląda teraz tak, nowe Bilsteiny+ sprężynki Lesjofor(czarne) i jest super :naughty:, a rzeczywiście do krótszych sprężyn założone były ori amorki :thumbdown:, oprócz tego tylnie sprężyny były pęknięte :confused4: ale teraz jest miodzio, wysoko i komfortowo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...