Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Za niskie zawieszenie i bujanie na nierównościach


kaczis
 Share

Recommended Posts

Dostojni forumowicze, mam problem :kox: wg mnie moja niunia ma za mocno obniżony przód, niedawno zgubiłem dokładkę przedniego zderzaka a osłona miski olejowej swobodnie sobie dyndała :wallbash: ale ten temat jest już załatwiony. chciałbym ją trochę podnieść, żebym nie musiał się bać byle progu zwalniającego. Oprócz tego gdy jadę po wybojach, auto dość mocno się buja (góra/dół). Z kodu wyposażenia wyczytałem że zawiecha seryjna, ale po ściągnięciu koła ujrzałem niebieską sprężynę :kwasny: może mi ktoś powiedzieć co to za sprzęt i o ile obniża? wysokość autka mierzona od ziemi do górnej krawędzi listwy w drzwiach wynosi odpowiednio: przód- 52, tył- 55. Auto mam ok. 3 tyg. przy pierwszym przeglądzie gość z SKP mówił że zawiecha w b. dobrym stanie, ale jednak to bujanie...

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e1b6432ab480aa07.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2548b87fe058f67a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/795dfc90b9ba01ec.html

Link to comment
Share on other sites

witam no jak na mój gust to to dziwnie wygląda, choć powiem ci że ja tak posadziłem niunie że nie bardzo jestem w stanie palce wsadzić pod koła z przodu bo z tyłu koło sporo się chowa w nadwoziu i nie buja, aż nie raz żałuje bo jest bardzo twardo i patrząc na te twoje sprężyny to skusił bym się o pytanie czy aby dobrze to jest założone, bo odnoszę wrażenie że powinny być gęstym zwojem do góry, przynajmniej ja tak założyłem i jest bajer, poczekajmy może ktoś poprze moje podejrzenia

Link to comment
Share on other sites

Guest krzychuzzz

Na sprężynie masz przecież napisane że są firmy AP

Obniżają pewnie o jakieś 40mm tak na moje oko :wink4:

"Bujanie" góra dół to prawdopodobnie efekt sprężyn i seryjnych amortyzatorów których charakterystyka zmieniła się przy założeniu krótszych springów lub są już w kiepskim stanie.

Załóż seryjne spreżyny te sprzedaj i po kłopocie. :>

Link to comment
Share on other sites

Guest Mateusz.olma

jezeli masz problem z tym bujaniem sie samochodu na nierownosciach w zakrecie,to tak jak koledzy pisza wina tylko i wylacznie amortyzatorow,do tych sprezyn potrzebne sa amortyzatory o krutszym skoku.Ja mialem podobny efekt ale na seryjnych sprezynach i amortyzatorach po zalozeniu kol letnich znacznie wiekszych bylo wrazenie ze kola wladaja samochodem w zakrecie.teraz nie mam tego problemu bo zmienilem zawieszenie na KW i obnizylem ja do 8 cm od asfaltu taki jest przeswit z przodu pomiedzy wachaczem a asfaltem.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/52e78f995caa23bd.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/80ec29704bd9e4f3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/7457d48a0d72a6ef.html

Link to comment
Share on other sites

kaczis, na mój gust stoi ładnie :> .. niczym moja :naughty:..........................

Link to comment
Share on other sites

Chłopaki, sprawa wygląda teraz tak, nowe Bilsteiny+ sprężynki Lesjofor(czarne) i jest super :naughty:, a rzeczywiście do krótszych sprężyn założone były ori amorki :thumbdown:, oprócz tego tylnie sprężyny były pęknięte :confused4: ale teraz jest miodzio, wysoko i komfortowo :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...