sebul 6 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Czy vagiem zbadam te dwa elementy, czy turbawke do jakiegos spoeca musze smigac ? Bo wszystko jest ok, ale z ciekawosci bym sprawdzil jaka jest kondycja turba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 zrób kpl. logów i wstaw na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 http://a4-klub.pl/showthread.php?t=12031 ---------- Post dopisany at 15:51 ---------- Poprzedni post napisany at 15:51 ---------- http://a4-klub.pl/showthread.php?t=12031 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 turbo mozna sprawdzic np po luzach, a silnik np mierząc kompresje na cylindrach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malinek110 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Kolega Nastradamus wkleił Ci wszystko co potrzebujesz za pomocą vaga mozesz sprawdzić stopień zabrudzenia turba w grupi 011 logi dynamiczne jak i 011 BS.Stan pompowtryskiwaczy również mozesz posprawdzać vagiem. To samo przepływka,ale co do stany silnika to wiadomo ciśnienie sprezania podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebul 6 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Dzieki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się