tomek533 Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Witam Żona kupiła buty firmy yyy ubrała je raz i zauważyła, że w jednym bucie obcas "idzie" jakby troche bardziej pod buta niż w tym drugim. Po zgłoszeniu się z tym do sklepu ( 7 dni nie upłynęło) Pani powiedziała że może tylko przyjąć jako reklamacje bo było w nich chodzone i nie wymieni na nowe. Teraz jest już chyba "po ptokach" bo buty poszły do reklamacji do producenta i mają wymienić obcas, ale czy Pani mogła tak zrobić czy powinna wymienić na nowe?
Pandzior Opublikowano 2 Maja 2012 Opublikowano 2 Maja 2012 Jeżeli obuwie było używane, to w grę wchodzi tylko reklamacja, ale sprawa nie jest zupełnie przegrana, mogą buty naprawić, wymienić na nowe lub zwrócić gotówkę.
tomek533 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Opublikowano 2 Maja 2012 No to czekamy na powrót butów od producenta i zobaczymy co dalej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się