Montaż kiery
0

    5 postów w tym temacie

    Wczoraj kupiłem nową kierownicę i nie mogę zdjąć starej. Poduszka nie chce się odkręcić i nie wiem czy klucze typu torks są właściwe. Robił może to ktoś wcześniej?

    Z góry dziękuję.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    jesli to w czyms Ci pomoże tekst zaczerpniety z AKP tylko ze tutaj chodzilo o imo :

    Potrzebne są następujące rzeczy:

    - Komplet srubokretow [plaskie, gwiazdka,ampel]

    - Klucz nasadowy o rozm 8,10 i wiekszy 40 [do odkrecenia kierownicy]

    - Klucz plaski 10 [akumulator]

    Przytępujemy do pracy:

    - odłączmy akumulator [najlepiej potem odczekac kilka minut]

    - zdejmujemy pokrywe bezpiecznikow

    - demontujemy oslone pod kierownica [ta duza nad pedalami]

    - zdejmujemy zaślepkę - taki plastik przed licznikiem na 2 zatrzaskach

    - odkrecamy element plastikowy okalajacy kierownice[wewnatrz jest tasma przesuwna]

    - wysuwamy kierownicę na maxa do siebie i na dól

    - odkręcamy pod kierownicą dwie śrubki mocujące górną część osłony od kolumny kierownicy

    - odkręciłem dwie śrubki mocujące uchwyt od regulacji położenia kierownicy

    - następnie jedną śrubkę mocującą dolny plastik obudowy kolumny kierowniczej

    - z tyłu kierownicy znajdują się dwie śrubki mocujące AirBag (Używamy do tego srubokreta gwiazdki - odkrecamy w lewą stronę)

    - odpinamy delikatnie kabelek od poduszki zapamietujac jego zamocowanie

    teraz do akcji wkracza 2 osoba:

    - odkręcamy kierownice kluczem nasadowym 40 (trzeba sobie dokładnie zapamiętać położenie w/w kierownicy - aby ją założyć w tej samej pozycji )

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Dzięki,jeszcze raz idę spróbować :???:

    [ Dodano: 2006-04-06, 17:56 ]

    No niestety, airbag'u nie da się odkręcić gwiazdką.Użyłem torks'a ale mi pękł! jak próbowałem odkręcić i niewiem co robić :sad:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    do poduchy to potrzeby jest TORX (chyba tak sie pisze :) ) na 7 chyba, poduszke ściągamy do siebie, tam masz przewodzik od poduchy, oczywiście należy wcześnij aku odłączyć (minus), i tam masz ładną nakrętke pod kluczyk chyba 27, niepamiętam teraz, ale napewno nie mniejszy, przed zdjęciem kiery musisz rozkręcić osłone za kierownią, dwie śrubki na krzyżak, pod górną osłoną masz dwie wtyczki które muszisz rozpiąć i powinno to być wszystko, masz kiere w ręku

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Hej.

    Przekładaliście kiedyś kierke z S Line do swojego, ja mam problem bo zębatka na drążku kier. ma o wiele mniejsza średnicę niż otwór w kierce od Sline? Mam do tej pory tą zwykła kierke pięcioramienną taką jka w B4

    Czy są jakieś przejściówki-łacza czy jakieś ew. naby?

    Pozdr

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members