SLOVIAN 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Wczoraj kupiłem nową kierownicę i nie mogę zdjąć starej. Poduszka nie chce się odkręcić i nie wiem czy klucze typu torks są właściwe. Robił może to ktoś wcześniej? Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 jesli to w czyms Ci pomoże tekst zaczerpniety z AKP tylko ze tutaj chodzilo o imo : Potrzebne są następujące rzeczy: - Komplet srubokretow [plaskie, gwiazdka,ampel] - Klucz nasadowy o rozm 8,10 i wiekszy 40 [do odkrecenia kierownicy] - Klucz plaski 10 [akumulator] Przytępujemy do pracy: - odłączmy akumulator [najlepiej potem odczekac kilka minut] - zdejmujemy pokrywe bezpiecznikow - demontujemy oslone pod kierownica [ta duza nad pedalami] - zdejmujemy zaślepkę - taki plastik przed licznikiem na 2 zatrzaskach - odkrecamy element plastikowy okalajacy kierownice[wewnatrz jest tasma przesuwna] - wysuwamy kierownicę na maxa do siebie i na dól - odkręcamy pod kierownicą dwie śrubki mocujące górną część osłony od kolumny kierownicy - odkręciłem dwie śrubki mocujące uchwyt od regulacji położenia kierownicy - następnie jedną śrubkę mocującą dolny plastik obudowy kolumny kierowniczej - z tyłu kierownicy znajdują się dwie śrubki mocujące AirBag (Używamy do tego srubokreta gwiazdki - odkrecamy w lewą stronę) - odpinamy delikatnie kabelek od poduszki zapamietujac jego zamocowanie teraz do akcji wkracza 2 osoba: - odkręcamy kierownice kluczem nasadowym 40 (trzeba sobie dokładnie zapamiętać położenie w/w kierownicy - aby ją założyć w tej samej pozycji ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SLOVIAN 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Dzięki,jeszcze raz idę spróbować :???: [ Dodano: 2006-04-06, 17:56 ] No niestety, airbag'u nie da się odkręcić gwiazdką.Użyłem torks'a ale mi pękł! jak próbowałem odkręcić i niewiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 6 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2006 do poduchy to potrzeby jest TORX (chyba tak sie pisze ) na 7 chyba, poduszke ściągamy do siebie, tam masz przewodzik od poduchy, oczywiście należy wcześnij aku odłączyć (minus), i tam masz ładną nakrętke pod kluczyk chyba 27, niepamiętam teraz, ale napewno nie mniejszy, przed zdjęciem kiery musisz rozkręcić osłone za kierownią, dwie śrubki na krzyżak, pod górną osłoną masz dwie wtyczki które muszisz rozpiąć i powinno to być wszystko, masz kiere w ręku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ziembar Opublikowano 23 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2006 Hej. Przekładaliście kiedyś kierke z S Line do swojego, ja mam problem bo zębatka na drążku kier. ma o wiele mniejsza średnicę niż otwór w kierce od Sline? Mam do tej pory tą zwykła kierke pięcioramienną taką jka w B4 Czy są jakieś przejściówki-łacza czy jakieś ew. naby? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się