jareek87 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Witam, Nadeszła pora wymiany oleju w moim Audi. Wybór padł na dość mało znaną markę w Polsce, mianowicie Petro-Canada, Duron XL 10w40. Myślicie, że to dobre wyjście? cena za litr 16,50zł. Sprzedawca powiedział żeby nie robić więcej niż 25-30 tyś km, co mnie zaskoczyło. Specyfikacje: ACEA E7-04, E6-04, E4-99 API: CI-4 PLUS/SL Caterpillar 3600 Cummins CES 20078, 20077 DDC/MTU 2000/4000 Mercedes: 228.1, 228.3, 229.1 JASO: DH1 Mack: E0-M, E0-N Premium Plus MAN 271, 3275 Renault RLD Volkswagen 501,505, Volvo: VDS 3, VDS 2 DURON XL spełnia najnowsze wymagania europejskie dotyczące emisji spalin EURO IV. DURON XL może być stosowany w silnikach benzynowych gdzie wymagana jest klasyfikacja SL lub niższa.
domialex Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 VW nie stosuje polsyntetykow wiec nie wiem skad sie wziela specyfikacja 505?
Kempes_1985 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 Z tego co mi wiadomo to olej do ciężarówek itp sprzętów. Mojemu Ojcu w vencie 1,9 TD wysrała się turbina jak pojeździł trochę na tym ale może to zbieg okoliczności. Tak samo podane przez Ciebie przebiegi to tylko do ciężarówki/autobusu i to raczej w ruchu długodystansowym. Jest na forum temat o doborze oleju silnikowego i tam 99% postów przemawia za Motulem 5W40. Ja petro-canadę mógłbym mieć za darmo ale jednak kupuję motula
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się