HiRide Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 Jak sie sprawy maja ? We wtorek jade do goscia ktory zajmuje sie naprawą i wymiana wtryskow - ogolnie dieslami. Zdziwil sie jak mu powiedzialem ze mechanik ktory wymienial u mnie walek, nie dokonywal pozniej zadnych regulacji. Z uwagi na to ze pojawil sie problem ze skrzynia () daruje sobie robienie logow.Na razie jest on raczej nie zauwazalny,ale vagowanie dobrze *nie wplynie na jej prace.Moge jedynie zrobic jakies logi na postoju ale to chyba nie ma sensu? W wtorek dowiem sie co i jak.Moze wystarczą ustawienia,jak nie to myjka ultra..... * *a jak *to tez nie pomoze to byc moze wymiana na inne wtryski. Zdam relacje jak cos bede wiedziec. ---------- Post dopisany 30-05-2012 at 21:46 ---------- Poprzedni post napisany 19-05-2012 at 08:52 ---------- Wedlug *mechanika wtryski zostaly zdemontowane,wymyte w myjce,wymienione uszczelnienia,wymienione jakies grzybki na pompkach,oraz ustawione *krzywki sterujace pompkami (?) rozrzadu ustawiony obecnie korekcje na wolnych obrotach wygladach tak: * -0,33 * *-0,78 * *0,85 * 0.21 * * *cylindry o 1 *do *4 ** Moze nie jest idealnie ale roznica w jezdzie jest zauwazalna i to mnie cieszy.Spalanie spadlo minimalnie ale juz do tego nie dojde.Padl sterownik auto.skrzyni biegow.*
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się