tomas2012 0 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Witam ostatnimi czasu próbuje wykryć przyczynę dlaczego moje auto w porównaniu z innym autem o tym samym silniku lepiej się wkręca, robiłem logi i wszystko było okej, więc wykonałem pomiar ciśnienia i wyszedł następująco 1 cylinder 30 bar 2 cylinder 30 bar 3 cylinder 30 bar 4 cylinder 24 bar nie pokoi mi ten czwarty cylinder, i chciałem dodać że wiem o tym że powinno się robić pomiar na zimnym silniku ale niestety nie miałem takiej możliwości i wykonałem to na rozgrzanym prosił bym o opinie na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiekkbc 0 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Ponoć 4 zawsze pokaże inne ciśnienie niż pozostałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 mi w moim poczciwym ajm wszedzie pokazalo 28 ! kiedys cos mi sie obilo o uszy ze nie moga byc za wielkie wahania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidan 0 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Może źle był wykonany pomiar i stąd wynik,albo coś nie tak z 4 garem.U mnie wyszło po 30 i robił mi kolega z przyrządem VW, pompki odłączone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 powtórz pomiar, jeśli nadal wyjdzie 6bar różnicy to nie jest różowo, podejrzewam pękniętą głowice problem z uszczelką albo krzywa korba. 30bar na pozostałych jest bardzo ok. W zimie nie telepie przy odpalaniu, albo kopci bardziej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malinek110 0 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Wydaje mi się że jest źle wykonany został pomiar 6 bar różnicy na pewno zauwazył bys inna prace silnika. Wiele razy na kursie robilismy pomiar cisnienia i niekiedy wychodziły niezłe jaja. Po czym okazało sie ze winny był manometr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 tez mi sie tak wydaje ze zle zostal wykonany pomiar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomas2012 0 Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 co do pracy silnika to w porównaniu jest duża różnica miedzy moim a innym takim samym autem tj. mój jest przymulony nie wkręca się tak jak tren drugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się