Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie gwintu KW


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam:) mam problem albo raczej pytanie co do mojego Gwintu w Audi. Czy to jest gwint z ustawieniem twardości? Jak tak to jak to sie robi? Chciałbym zeby był nizej a żeby było twardziej :) Foto:

8a5f545a8bebefd1m.jpg

1f380fbb9cde83fcm.jpg

Opublikowano

To będzie INOX V 1 więc bez regulacji, w większości przypadków trzeba zdemontować amorki by zmienić siłę (tak mam u siebie w koni, jest 9 stopni regulacji ) Jeżeli chodzi o twardziej i niżej to trzeba pokombinować, bo obniżając furkę zawieszenie będzie pracować mniej twardo, bo sprężyna nie jest tak ściskana jak na podniesionym aucie. Ale dziwne że przy normalnym obniżeniu (-40mm) i feldze 16/17" masz za miękko na KW.

Napisz jaką masz felgę,opony i jakie obniżenie (wysokość od ziemi do nadkola)

Opublikowano

Na zdjęciu wygląda b.fajnie, ja bym już nie ruszał, no chyba że poruszasz się po samych autostradach i omijasz wszystkie większe krawężniki, ja zaraz urwałem dokładkę, a potem prawie cały zderzak :/

Ta mała sprężyna "helper" ma za zadanie po podniesieniu auta utrzymać dużą na swoim miejscu tzn. ona jest mięciutka i jak auto jest na kołach to jest ściśnięta na maxa i nie pracuje nic, a gdy auto lewarujemy to bez obciążenia podnosi się i dociska duża sprężynę żeby nie wypadła z górnego mocowania. To że z jednej strony jest bardziej ściśnięta to po prostu ta strona jest mniej wypracowana. Przy mały obniżeniu lub z innymi głównymi sprężynami przeważnie nie ma tych pomocniczych. Sprawdź miarką od ziemi do nadkola czy tak samo stoi czy np jest 0,5cm różnicy.

Co do twardości to 16" z miękką oponą (nie napisałeś jaką) będzie właśnie akurat do jazdy, podejrzewam że to bardziej opona się poddaje/pracuje niż gwint.

Napisz dokładnie co chcesz osiągnąć gdzie dokładnie brakuje Ci tej twardości , w zakrętach, przy hamowaniu/przyśpieszaniu ?

Opublikowano

Jesteś wielki! Wyjaśniłeś mi teraz trochę więcej co do tego gwintu. Ogólnie Wychodzi na diagnostyce ze przód ma na każdym amorze 55% a tył 79% i przód jak by sie już tak nie trzyma dobrze przy zakrętach. Myślę o sprzedaży tego zawieszenia i kupić coś tanszego ale nowego. Opony dunlop sp01 jak się nie mylę bo nie mam teraz auta przy sobie.

Opublikowano

spoko, dunlopy są w miarę twarde więc trzeba szukać rozwiązania raczej w zawieszeniu, możliwe że amorki się już wypracowały, choć na diagnostyce nie zawsze maszyna pokazuje prawdę szczególnie przy gwincie, a z drugiej strony KW to jedne z najlepszych zawieszeń i trzeba bardzo dużo km po naszych dziurawych drogach żeby je zabić.

Rozumiem że reszta zawieszenia wahacze, łączniki stabilizatora masz gut i zbieżność,geometrie ustawioną prawidłowo do obniżonego zawieszenia ? Jeśli tak to sprawdź amorki, wymontuj je, ori amory KW są naprawdę twarde, będzie wiadomo co robić, bo żeby utwardzić jeszcze bardziej przód to już trzeba założyć inne sprężyny, na fotce słabo widać, ale jak dobrze pamiętam to ja miałem chyba inne springi z KW, jak u Ciebie z komfortem ?

Opublikowano

Powiedzmy wprost ja zrobiłem 40 tyś km w PL + poprzednik 60 tyś km + Niemcy ale tam ? komfort jak najbardziej nie za twardo nie za miękko. Jak tylko słyszę puki zaraz wymieniam co należy. Zbierznośc Ok geometria powiedzmy dobrze na każdej stronie 1'30'' wiec nie za dobrze ale ujdzie. Myślę coś o nowym zawieszeniu i chyba do tego dojdzie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...