Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Za mała prędkość maksymalna ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No własnie, nie mogę przekroczyć granicy 210 km/h. Licznik idzie do 200km/h zdrowo, potem jest dłuzsza chwila meczarni i uzyskuje 210 km/h przy ok. 5000-5200 obr/min i obroty nie idą dalej chodzbym nie wiem co robił.

Uprzedzając pytania: Błędy w kompie:

01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75),

26-00 Output Open ( zawór sprawdzany - sprawny, prawdopodobnie wtyczka niekiedy nie łączy).

Sprzęgło nie slizga, wynienione 40 tyś km. temu-kompletne LUK.

Na kazdym biegu (nie licząc 5) auto idzie dobrze prawie do odcinki, bez szarpnięc przerw itp.

W aucie: FMIC,TIP,Forge 007,brak kata,turbo seria po regeneracji Ream Poland, dolot szczelny, ładuje na moje oko ok.0,4 bara wg. niezbyt dokładnego wskaźnika.Wsześniej miałem mocniejszego kompa ABT była ta sama prędkość max, teraz mam standart i też to samo.Chcę uleczyć auto, aby przygotować je pod porządny program.Przebieg ok.230 tyś km.

Czy bezpośrednim winowajcą może być ta wtyczka N75? Wsześniej nie miałem błędów dot. silnika, a prędkość max. była zawsze ta sama. Poradzcie coś:wink:

Opublikowano

dołożyłeś TIP, FMIC wywaliłeś KAT i komputer ci zgłupiał .........jak masz mechanicznie sprawne auto turbina pompuje a wtryski rozpylają odpowiednią dawkę paliwa wymieniaj n75 i jedź na program

Opublikowano

Seba mówiłem Ci że to może być to :wink: nie znam się na tym ale za dużo masz pogrzebane aby zwykły komp to ogarnął, tak mi się wydawało że potrzebna będzie korekta softu :naughty:, jak będziesz jechał to może ja też się przyłączę :banan:

Opublikowano

dajcie spokój....

Niedługo to po zmianie świec na inne będziecie korektę softu robić. Tip, FMIC i brak kata to nie jest problem dla seryjnego ecu.

Zrób porządek z N75 w pierwszej kolejności i zobacz co to da. On ma wpływ na ciśnienie doładowania a to ma bezpośrednie przełożenie na moc silnika.

---------- Post dopisany at 11:09 ---------- Poprzedni post napisany at 11:09 ----------

dajcie spokój....

Niedługo to po zmianie świec na inne będziecie korektę softu robić. Tip, FMIC i brak kata to nie jest problem dla seryjnego ecu.

Zrób porządek z N75 w pierwszej kolejności i zobacz co to da. On ma wpływ na ciśnienie doładowania a to ma bezpośrednie przełożenie na moc silnika.

Opublikowano

dla ecu to nie problem ale dla turbiny tak...... wypełnić dwukrotnie większy cooler

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...