Jump to content

KICHOL

Pasjonat
  • Content Count

    353
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About KICHOL

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. popracuj nad obrotami bo 900obr/min na jałowym, to trochę za dużo
  2. KICHOL

    vag 17536

    a jak nie zrobisz tych logów to nie dowiesz się co mu dolega.............diagnostyka na oko to wróżenie z fusów
  3. uprawiasz wróżenie z fusów..........łatwiejszą metodą jest zrobienie logów dynamicznych
  4. kanał jak dobrze pamiętam 115 sprawdź ciśnienie na cylindrach i obserwuj poziomu oleju na bagnecie. Na koniec zmień olej na 5w40 a jak nie ciśniesz samochodu na autostradach to lej 5w30
  5. KICHOL

    Kontrolka EPC

    zacznij od świec.......nie zapomnij ustawić na nich odpowiednią "przerwę" napisz czy zapłony wypadają na PB i LPG i dopisz gdzie tankujesz. zalej PB98 albo coś V-powera i sprawdź co się dzieje.
  6. KICHOL

    Kontrolka EPC

    a ja myślałem że DV jest tylko przy silnikach z turbo.....
  7. może padać zawór DV......miałem podobnie wymieniłem zawór i było git
  8. A S O ........nie zapomnij o przewodach olejowych (wyczyścić albo wymienić)
  9. ustaw na początek obroty bo 900 rpm za dużo......najlepiej jak zrobisz film telefonem będzie widać w jaki sposób nie schodzi z obrotów..........to że gwałtownie nie schodzi z obrotów to dobrze bo to nie jest motocykl......zajeździłbyś sprzęgło i skrzynię podczas zmiany biegów gdyby obroty nie były podtrzymywane
  10. czyszczenie przepustnicy z jednej strony nie daje zupełnie nic..........musisz zakupić w ASO uszczelkę między przepustnicę a kolektor (ok. 10zł) wykręcić przepustnicę wyczyścić do połysku w szczególności: gardziel na całej długości i klapkę i jej krawędzie (nie używamy do tego żadnych narzędzi oprócz pędzelka i szmat) a potem to już adaptacja przepustnicy i jesteśmy szczęśliwi.......
  11. Gdzie się takich bzdur naczytałeś/nasłuchałeś? To nie te czasy gdzie się jeździ syrenką. Pamiętaj o tym, że wężyk do turbiny jest cienki i prześwit może być mniejszy w przypadku korzystania z oleju mineralnego. średnica przewodu olejowego zawsze będzie taka sama, jedynie może być utrudniony przepływ oleju przez nagar który utworzy się na jego ściankach......a problem z olejami syntetycznymi i półsyntetycznymi jest w ich gęstości.....jasnym jest ze olej 10w50 w tem -20 stC będzie niedostatecznie smarował turbo dopóki się nie rozgrzeje.........do sportu używa się oleum o gęstościach rzędu 15w60 - 20w60.........tylko trzeba taki olej odpowiedni rozgrzać żeby zapewnił odpowiednie smarowanie.........proponuję to zacznijcie od 2:20 min
  12. przy obecnej temperaturze na zewnątrz, różnice temp zassanego powietrza między fmicem a ori ic moze osiągnie góra 10stC a przy takiej różnicy to poprawy nie odczujesz.........druga sprawa, że stary IC mógł być tak zasyfiony, że po prostu nie chłodził tego powietrza a tylko ograniczał jego przepływ........i w tym przypadku możesz odczuć różnicę.
  13. KICHOL

    Audi Zamula;/

    zanim rozbierzesz pół silnika i zaczniesz rozbierać skrzynię biegów............to jedź na hamownię. Zapłacisz 100-200 zł i będziesz wiedział praktycznie wszystko. Polska to nie usa, znajdziesz hamownię w odległości do 100km od domu. A nawet 50km.............do Compotów na ul.Katowicką 9. CompSport - Chiptuning i modyfikacje mechaniczne pojazdów
×
×
  • Create New...