Skocz do zawartości

piotrekpiwko

Pasjonat
  • Postów

    112
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O piotrekpiwko

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B8 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2014
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CNCD
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia piotrekpiwko

1

Reputacja

  1. Nie ma zadnych. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. Ewentualnie jakie bloki powinienem zrobic. Bo jest taka przypadlosc ze przy 4500 obrotow zaczyna szarpac a pozniej gasnie. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  3. http://vaglog.pl/log-002_115_118_L43vEE.html Prośba o rzucenie okiem czy wszystko w porządku ? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  4. To gitara Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka http://vaglog.pl/log-002_115_118_L43vEE.html Moglby ktos rzucic okiem czy wszystko w porzadku? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  5. To moze u Ciebie troche glosniej stuka. U mnie naprawde sie trzeba wsluchac i tez jestem wrazliwy. Dlatego stawialem do mechanika i wykluczyl totalnie sprzeglo i dwumase. Nie wiem moze rzeczywiscie skrzynia odmawia posluszenstwa Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
  6. Moze sie po prostu przyzwyczailes tak jak ja Bo to trzeba w sumie sie dobrze wsluchac Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
  7. Lozysko wymieniane Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka Bo łapy trzymające silnik mogą powodować coś takiego? Oczywiscie jeżeli są zużyte Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
  8. Kiedyś o tym myślałem ale weź zdiagnozuj Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
  9. U mnie jest ten sam problem. Metaliczny dźwięk z tym że w pewnym położeniu sprzegła, nie przy pełnym wciśnięciu. Oczywiście czuć to też na drążku zmiany biegów. Dwumas wymieniany był przez jednego mechanika 30 tysięcy km temu a dzwięk zauważyłem 15 tys po wymianie. Pojechałem z tym do innego bo tamten rzekomo nic nie słyszał. Ten powiedział że brakowało na czymś smaru, bo tak nic źle złożonego nie zauważył. Jeżeli wierzyć mechanikom i wg nich to nie wina dwumasy i sprzęgła, też pytanie czy to nie coś w skrzyni. Raczej moc tego dźwięku się nie zwiększa i po części się do tego przyzwyczaiłem to z miłą chęcią dowiem się co to i zlikwiduje problem. Dodam że sprzęgło i dwumasa oryginalne Sachs'a.
  10. Audi A4 B5 Avant 1999 r. po lifcie Wahacz dolny tył prawy w przedniej osi - 4DO 407 694 (nie wiem czy dobrze wpisałem numer) Wahacz dolny przedni w przedniej osi - 4DO 407 151 (nie wiem czy dobrze wpisałem numer) Proszę o przedstawienie pare ofert. Pozdrawiam
  11. Dołączam się do problemu kolegi. Również mam te 2 błedy. Samochód był u mechanika. "Podobno" napinacz w porządku. "Podobno" rozrząd z przodu na pasku ustawiony dobrze. Wymieniony został czujnik Halla - założony został Boscha. A może warto by było spróbować jeszcze czujnik położenia wału (G28) wymienić. Nie wiem na którym błędzie mam się bardziej skupiać. Jakieś propozycję? Dzisiaj patrzyłem logi na kanale 91 i 93 wszystko w granicach 0 lub -1 także chyba w porządku. Muszę go jeszcze zlogować żeby zmienna faza rozrządu się załączyła przy większych obrotach. Ciśnienia na pompie oleju nie sprawdzałem, była wymieniana nie cały rok temu. Klin nie ścięty - "podobno" mechanik sprawdzał. Podobno piszę o cudzysłowie bo do końca to ja mechanikom nie ufam. Proszę o pomoc bo ręce opadają. Dzisiaj postaram się zlogować samochód i te fazy rozrządu.
  12. Witam Potrzebuje czujnika polozenia walu. Numery oryginalu: 071 957 147 najlepiej boscha. Prosze o wycene z przesylka. Pozdrawiam
  13. Wiesz co błąd wrócił. Jutro stawiam do mechaniora. Nie wiem tylko czy to wina czujnika. Dam znac co i jak Odebralem dzisiaj samochod. Teraz znowu wymienili czujnik halla tylko tym razem boscha bo wczesniej byl jakis szrot. Przejechalem 100km i jak narazie bez bledu czyli chyba to bedzie ten czujnik
  14. No to juz nie robota dla mnie. Dobrze ze umowilem sie do mechaniora na poniedzialek. Dam znac co sie okazalo. Oczywiscie powiem od czego maja zaczac Dzieki za pomoc Link poprawialem i dalej to samo Problem rozwiazany. Ustawienie walkow w porzadku. Winny byl czujnik Halla. Po wymianie jak reka odjal.
  15. Ok. Jutro zrobię logi z tych kanałów i wrzucę. A co może miec do tego drugi blad? http://vaglog.pl/log_227897.html Proszę logi z biegu jałowego z tym że teraz mi nie telepało silnikiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...