-
Postów
239 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kaczmar13
Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
536 wyświetleń profilu
Osiągnięcia kaczmar13
2
Reputacja
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
kaczmar13 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
cześć Poproszę do WVWZZZ3CZBE700980 Z góry Wam dziękuję -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
kaczmar13 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
cześć poproszę WVWZZZ3CZAE560539 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
kaczmar13 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Poproszę do WAUZZZ8E07A049069. Dzięki -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
kaczmar13 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
cześć poproszę i dziękuję WAUZZZ8E74A171584 -
chcesz 190 ps a gadania tyle jakby miało być 300... zloguj auto, bo skoro ładuje 0,3 to coś jest nie tak, nawet jeśli turbo ma luzy. Pewnie jest muka w układzie N75. Doprowadź go do ładu z fabrycznymi 150ps i potem jedź na soft. Jak chcesz poprawić utrzymanie tego na drodze to zrób FMIC i ewentualnie wytnij kata o ile jest zatkany. I tyle w temacie. Będziesz miał te 190ps. Nie potrzebne większe turbo, wtryski i itp... a na soft do GTO stare AEB zniesie to bez zająknięcia ....
-
Pojedyncze stuknięcie przy ruszaniu i hamowaniu
kaczmar13 odpowiedział(a) na Czaro_22 temat w Audi A4 B5
Miałem to samo, przy ruszaniu jedno głuche "stuknięcie" i to samo przy naciśnięciu hamulca. Okazało się że to wewnętrzny przegub, w środku było prawie sucho. Wystarczyło rozebrać umyć i nasmarować. -
Panowie....czy przypadkiem nie szukacie dziury w całym ? małe turbo więc po kilku ostrych przelotach będzie "świecić" i tyle...
-
moim zdaniem na tył wejdzie spokojnie. Miałem 8,5x17 ET30 z dystansem 6 milimetrów czyli ET24, opona 215/45 i nie obcierało.
-
tak właśnie słyszałem, a jak z głośnością ?
-
Panowie, trochę odgrzeję kotleta. Planuję u siebie wywalić seryjny końcowy wydech, środkowego już nie ma (zamiast niego jest marny AWG) a za turbo jest DP. Całość planuję zrobić 2,5" środkowy i końcowy przelot Magnaflow. Co o tym sądzicie ?. chcę odetkać wydech ale zależy mi na tym żeby wydech był w miarę cichy i nie męczył w czasie stałej jazdy 100-120 km/h Może ma ktoś z Was doświadczenie z puszkami Magnaflow ?
-
zdejmij filtr i dokręć nakrętkę pod nim. Ona jest na rurce i trzyma wymiennik ciepła, na pewno tam się luzuje. Musisz mieć klucz chyba 27 z tego co pamiętam
-
takie małe odczucia z mojej strony co do stożka i puszki. Jeździłem dłuższy czas na stożku, który w końcu wyzionął ducha. Założyłem ori puszkę i wyraźnie odczułem spadek dynamiki auta na wyższych obrotach. Zakupiłem kolejny stożek i czuć że jest lepiej. Silnik AEB ze zmienionym softem + FMIC, brak kata, przelotowy środkowy tip i nieco inne świece. Moim zdaniem nie jest normą że na puszce do 300 czy 400 KM jest lepiej. Co do uszkodzeń przepływki, po trzech latach jazdy na stożku moja nadal działa.
-
Nie wiem w jakim stanie masz te gwinty i jak to wygląda. W mojej B5 nie mam z tym problemu. Opisz jak regulujesz, do czego sie odnosisz łapiąc wymiary i po czym stwierdzasz że jest krzywo. Niestety chyba jedynym optymalnym sposobem regulacji jest pomiar na czterech wagach z celem ustawieni równego naciski na każdym kole osi plus pomiar wysokości nadwozia
-
jak by nie wyglądało, zdjąć turbo sprawdzić oczyścić i poskładać z nową uszczelką. Taka nieszczelność może mieć wpływ na odczyty lambdy i powodować smród spalin w aucie.
-
masz luz na klapce WG. Trzeba zdjąć turbo, zaklepać klapkę wyregulować WG i poskładać. na jakiś czas będzie spokój