Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Objawy padniętej przekładni w B6?


MARCIN607

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie?

jakie są objawy padającej przekładni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wycieki masz???? po tym mozna zobaczyc czy magiel juz przezyl swoje... Jesli sa oznaki to znaczy ze sie konczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej sciagnac osłone drążka kierowniczego i looknac czy w gumie jest olej od wspomagania, ale nie koniecznie, u mnie np jak padała to przy skrecie w prawo i najechaniu na jakaś nierówność to waliło mi cos w zawieszeniu, okazalo sie ze magiel..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tak wlasnie mam kolego , nalatane juz mam prawie 500tys km i tlucze wlasnie przy skrecie w prawo lub lewo jak najade na jakas poprzeczna nierownosc lub dziure na drodze.

Wachacze wszystkie wymienione (Lemforder), kocowki drazkow wraz z drazkami (Febi) rowniez i dalej tlucze.

Wyciekow z ukladu nie ma bo plynu nie gubi i odziwo juz kilka razy bylem na stacji diagnostycznej i zadnych luzow nie wykazalo :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poruszaj kierownica energicznie przy zgaszonym silniku. Jak będą luzy na przekładni to będzie zaraz słychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam podobny problem u siebie wszystko suche na postoju na zgaszonym silniku jak ruszam energicznie kierownica lewo prawo słychac pukanie na autostradzie przy wiekszych prędkośćiach jak równierz krece kierownica lewo prawo auto nie reaguje dopiero przy mocniejszych ruchach kierownicy czy ktos wie jak ten luz skasować czytałem ze sie da

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a jak z demontażem przekładni w B6 quattro tdi AVF, z jakiego dojścia to zrobić?Puka mi delikatnie na nierównościach,na progach zwalniających itd,obadany zawias i nic,szybkie ruchy kierownicą na postoju dają taki lekki stuk więc magiel trzeba sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wykrecic zawieszenie lewego kola, odkrecic krzyzak do kolumny kierowniczej, poodkrecac koncowki drazków od zwrotnicy lub cale drazki od magla i tylko w strone kierowcy wyjdzie przekladnia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mogla sie uszkodzic, jesli przekladnia to i kolo zapewne tez sie uszkodzilo bo to musialo byc mocniejsze uderzenie, rzeczoznawca napewno zwroci na to uwage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felga jest uszkodzona, opona też. ale jegomość rzeczoznawca pokręcił kierownicą na uruchomionym silniku i stwierdził, że wszystko jest super. powinienem udać się do Stacji Kontroli Pojazdów, czy do niezależnego rzeczoznawcy, celem rozwiązania tego problemu? Pokazał bym mu wcześniej o co chodzi, lecz dopiero wczoraj przeczytałem o sposobie zdiagnozowania tego problemu. Faktycznie przy mocnym kręceniu lewo-prawo-lewo-prawo przekładnia łomocze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stacja kontroli pojazdów raczej nic tu nie da, zadzwoń i poproś o kolejne oględziny, może to uwzględnią, jak nie to raczej tylko niezależny rzeczoznawca. Weź strzykawke z igłą i wstrzyknij troche płynu do tej harmonijkowej osłony drążka kierowniczego, tak żeby wyglądało że jest wyciek z niej, wtedy napewno ją uznają do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...