molek86 0 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Witam rozne zrodla roznie podaja a wiec zapytam was czytalem ze w silniku 1.8t AWT cisnieie na rozgrzanym na wolnych powinno wynosic 1.9 bara inny pisal ze od 1.8 do 1.4 bara u siebie mierzylem i wyszlo mianowicei na zimnym silniku wolne obroty - 2.1 bara powyzej 3000 - 4bary na rozgrzanym silniku wolne obroty - 1.4 bara 2000obr/min - 2 bary powyzej 3000 - dobijalo do 3 barów i stad wlasnie moje pytanie ile powinno wynosic cisnienie olejarka czerwona oczywiscie sie swieci z gory dzieki za ifo!! pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Masz duzooooo za mało...albo smok do czyszczenia albo pompa do wymiany. Na zimnym po odpaleniu powinno 5 pokazac a na rozgrzanym powyżej 1,5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 czeka cie troche roboty. m.in prof plukanie silnika, jak znajde chwilke czas to cala procedure dokladnie opisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
risones 2 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 witam może ktoś wie jakie ciśnienie powinno być w 2,0 ALT j/w na zimnym i rozgrzanym dzięki z góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 2 Bary na wolnych obrotach i min 2,7 do 4,5 brzy 2000RPM to jest dla ALT dla AWT ma byc: min 1,3 bar przy 2000 RPM i min 3,5 do 4,5 przy 3500 RPM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
risones 2 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 ok dzięki ale te 2 bary na wolnych obrotach to ma być na zimnym czy rozgrzanym silniku bo widzę że jest spora różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domialex 1 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Warunki sprawdzania: poziom oleju OK (oczywista oczywistosc) Temp oleju min 80 stopni (wentylator chlodnicy musial juz raz sie wlaczyc) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się