Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaślepienie/ wyłączenie EGR w 2.5 TDI


Suli

Rekomendowane odpowiedzi

Ponieważ po przeprowadzce forum obecna :szukaj: szukajka jest bezużyteczna i nadaje się tylko na zwałkę :blowup:więc zakładam nowy wątek.

Czy są wam znane jakieś przeciwwskazania do zaślepienia zaworu EGR w przypadku silnika BAU (oczywiście poza ekooszołomskimi:glupek2:):question:

Jakie mogą być tego negatywne (oraz pozytywne) konsekwencje w bieżącym użytkowaniu oraz w długim okresie czasu:question:

---------- Post dopisany 06-06-2012 at 00:53 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2012 at 02:47 ----------

Ktoś coś kolwiek odpisze:question: Jakieś doświadczenia w tej dziedzinie posiadaczy 2.5TDI :question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum A6 z pewnością ta kwestia została już dawno opisana. Niestety nie bywam na tamtym forum więc nie wiem ale nic nie kosztuje Ci się tam zarejestrować albo najzwyczajniej sprawdzić co na to sterownik Twojego silnika jeśli zaślepisz dolot spalin do obydwu kolektorów. Akurat na allegro nie ma żadnej fotki silnika BAU bez górnej osłony więc nie wiem czy EGR tam jest sterowany podciśnieniowo czy też elektrycznie. Jeśli podciśnieniowo to odłącz wężyk(i) podciśnienia i jego koniec zaślep a jeśli elektrycznie to odłącz wtyczkę i sprawdź jak na to zareaguje sterownik silnika i kontrolki na blacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...