Damian866 2 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2012 Witam wszystkich mam problem z autkiem a mianowicie jadąc na każdym biegu w okolicach 1700 obrotów przy stałej prędkości odczuwam dziwne szarpania silnikiem, przy dodaniu gazu zwiększeniu prędkości jest ok.Czy ktoś posiadał podobny problem czy ktoś może wie co to może być jaka przyczyna??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 moze to dwumasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinus 0 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 może być, zależy czy była już robiona i i jaki przebieg...ja u siebie teraz wkładam wzmocnioną bo już zrobiła swój przebieg od fabryki i zgadza się z licznikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nastradamus 2 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Ja bym zaczął od pełnej diagnostyki silnika, wtedy będzie wiadomo czy z osprzętem jest wszystko ok... http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian866 2 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 może być, zależy czy była już robiona i i jaki przebieg...ja u siebie teraz wkładam wzmocnioną bo już zrobiła swój przebieg od fabryki i zgadza się z licznikiem Aktualnie niby 172tys dwumas jeszcze na originale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinus 0 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 no to masz odpowiedź kto może być jak najbardziej winowajcą przy czym lekkie drgania będą oznaczały, że już powoli się kończy i trzeba pomału myśleć coś.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 Równie dobrze może to być zanieczyszczony nastawnik - warto przeczyścić go nawet profilaktycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 9 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2012 w 2.0 tdi pd i 1.9tdi pd chyba nie ma juz takiego nastawnika jak dawniej:facepalm: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Waldek 0 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Sprawdź grupę 13 na vagu. Ja miałem szarpanie przez zdechniętą pompkę na czwartym cylindrze ( dawka powyżej 2.0). Po wymianie wszystko jak ręką odjął. Już byłem pogodzony z myślą o wymianie dwumasu. Jak będziesz zaglądał do pompek to niech od razu szpece wymienią Ci zestawy uszczelniaczy- koszt niewielki a efekt wart zachodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian866 2 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam wszystkich a jeszcze jedno pytanie? Czy te szarpanie może być wywołane zapchanym DPF,czy to nie ma nic wspólnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 calkiem mozliwe ale sie nie dowiesz nic poki nie zrobisz diagnostyki silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się