kamilszym21 0 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Czy ktoś wie jak wymienić napinacz paska wielorowkowego w Audi A4 b5 1.9 tdi 97r. ? Czy jest coś na co muszę uważać? Czy trzeba ściągać cały przód? Jakieś porady?. Zaznaczam, że mam cały zestaw firmy SKF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 Wątek w złej kategorii, powinien się znaleźć w dziale dot. Diesli. Temat był już poruszany na forum, poszukaj. Do wymiany napinacza nie trzeba ściągać przodu. Dla wygody należy zdjąć alternator i odkręcić/odsunąć wisko w stronę chłodnicy. Odkręcenie wisko bywa ciężkie, problemem jest skuteczne zablokowanie go przy odkręcaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilszym21 0 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Po co blokować te wisko i co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutas 3 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Wisko trzeba zablokować - bo inaczej go nie odkręcisz. Bez odkręcenia i odsunięcia wiskozy nie zdejmiesz napinacza. Wisko to jest to "cuś" ze śmigłem przy chłodnicy, co się obraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 wystarczy poszukać,masz ładny opis z fotami http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-ahu-wymiana-napinacza-paska-wielorowkowego-fotostory-124164/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się