Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Gaśnie, podwiesza zawory,dymi


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

sprawdź jakie masz ciśnienie doładowania, jeżeli przeładowuje to pierwsze co na myśl mi przychodzi to n75 lub zapieczona sztanga od turbiny, miałem taki przypadek że trzeba było rozruszać sztangę i wymienić n75 i było dobrze, sprawdź też przepływomierz vagiem, jest wiele rzeczy które na to wpływa,

Opublikowano

Turbo wymieniałem rok temu bo myślałem że to ono puszcza olej ale winowajcą okazały się uszczelniacze zaworowe, N75 też mam nowy Pierburga i przepływka to samo Pierburg nowa. Ja stawiam na wtryski i za nie postaram się wziąć jak tylko się uporam z robotą.

Opublikowano

grzesiek pokaz log 004 bo moze pompa trup stad ten dym.

Opublikowano

qr** ożeniłem się i nie mam teraz laptopa przy dupsku a bez niego nie mam jak zrobić loga ale jak będę u siebie w domu to zrobię. Loga 004 dynamicznego czy statycznego?

Opublikowano

tylko dynamicznego.

Opublikowano

ciśnienie wewnętrzne = 15 bar, tyle jest u mnie, jaka może być jeszcze przyczyna zapiekania się turbo ? miejski styl jazdy ? krótkie dystanse bez możliwości dawania ognia ? ; > a może trzeba dać zaworek n75 taki jaki ma być a nie jak teraz mam zaworek od egr ;d n75 padł więc taką podmiankę zastosowałem, a egr zaślepiony jest,

Opublikowano

czego cisnieine wewnetrzne? doladowania 1,5 bara?

Opublikowano

ciśnienie wewnętrzne pompy wtryskowej, mierzyłem dziś, a doładowanie 1.5 bara mam po chipie ;d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...