Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie grzeje prawa strona klimy


Paszczak

Rekomendowane odpowiedzi

WItam,
nie grzeje prawa strona klimy , a lewa zaczyna dopiero przy 22 stopniach.
Uklad odpowietrzony , termostat wymieniony był dziś z innego powodu ale i tak nie działa ogrzewanie .
Jaka może być przyczyna ? . Dodam ze ostatnio też auto nie chce palić jak postoi troszkę ale to pewnie nie ma nic wspólnego.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakies bledy sa w klimatroniku? Podpinales pod Vag'a? Moze klapka sie zaciela

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyobrażam sobie żeby przy tych temperaturach na zewnątrz auto zaczynało grzać przy niższej temperaturze na climatroniku...

Rozumiem że odczyt temperatury zewnętrznej masz dobry?

Podepnij VAG i sprawdź błędy w climatroniku, być może silniczki siadają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro sprawdze Vagiem,

dzis w nocy po włączeniu silnika ustawione temp byly na 20 stopni i zaczely grzać, tak więc wygląda na to ze jak pierwsza sie załączy klima bo na zewnątrze gorąco to wtedy juz nie załącza sie ogrzewanie .

Może tak być ze jakiś czujnik poszedł ___

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego wyrażaj się jaśniej bo nie da się zrozumieć tego co piszesz.

Temperatura przy jakiej zaczyna grzać climatronik zależy ściśle od temperatury zewnętrznej. Im niższa temperatura na zewnątrz tym szybciej załącza się grzanie. W nocy pewnie było chłodniej więc załączył się przy niższej temperaturze, w dzień jest cieplej więc przy wyższej. Sprawdź błędy, wtedy będzie można coś konkretniejszego powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy juz mam ale wstawie rano.

Napewno poszedł silniczek ten pod szyba bo była klapka cały czas zamknięta i air nie leciało na szybę więc wyjąłem go. I na szybe jest caly czas otwarty przelot powietrza. Tto było z rok temu , a teraz raz działa grzanie na prawej stronie raz nie działa .

A te silniczki kierują tylko strumień powietrza na poszczególne wywiewy czy jeszcze coś wiecej robią???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze nie trawiłem modelu no ale .... w miłości za to mam szczęście :)

oto błedy

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 820 043 H

Component: A4 Klimaautomat 1016

Coding: 00000

Shop #: WSC 63351

4 Faults Found:

00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135)

30-00 - Open or Short to B+

00727 - Potentiometer in Positioning Motor for Defrost Flap (G135)

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

01810 - Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

00716 - Air recirculation Flap Positioning Motor (V113)

41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

---------- Post dopisany at 17:19 ---------- Poprzedni post napisany at 17:18 ----------

Jeden silniczek wyjąłem bo sie spalił z rok temu to te pierwsze błedy pewnie . a 01810 to może być ta własnie przyczyna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem nowy na forum i trafiłem tu szukając pomocy związanej z tematem poruszonym w tym wątku. Mój klimatronik z lewej strony grzał normalnie a prawa cały czas wiała chłodem:)

Pojechałem do serwisu (nie autoryzowanego), który wyglądał dość konkretnie (Chlebowski w Nowej Soli) gdzie po podłączeniu kompa zdiagnozowali padnięty silniczek regulacji temperatury (klapka nagrzewnicy). i podali cenę około 500 plus drugie tyle za demontaż kokpitu! No nic siadłem do neta, znalazłem coś o demontażu schowka, wyjąłem gada sam i uzyskałem dostęp do silniczków z prawej strony za darmo:) Potem organoleptycznie włączając nawiewy i regulacje temperatury wykukałem, który silniczek się nie rusza. Otóż padł ten z literką A na końcu numerków, ten na dole przy nagrzewnicy z fioletową dźwigienką. Zamówiłem takowy na alledrogo po czym sam se zamontowałem:) Niestety nie obyło się bez pomocy kompa i zaprzyjaźnionego mechanika, który przywrócił ustawienia fabryczne klimatronika a w tym pozycje tych silniczków. Silniczek się ustawił i wszystko hula i wieje jak trza.

Koszty:

- silniczek 70 zł + 20 za przesyłkę

- podłączenie do kompa i diagnostyka problemu 30 zł

- godzina surfowania po necie

- ze dwie godziny dłubania, dodam że robiłem to pierwszy raz w życiu:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...