hooli Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Witam, Po podłączeniu VAG-a zauważyłem, że nalicza mi missfire na 2gim cylindrze (niekiedy nawet do 2x). Co prawda na prace silnika jakoś specjalnie to nie wpływa (na oko) - obroty jedynie skaczą, bo nie można nazwać tego falowaniem z 760 do 800rpm. Wczoraj zauważyłem taką zależność, że przy włączonej klimatyzacji problem znika - dodatkowe obciążenie i ani śladu po missfire, pewnie gdybym przepiął kabelek masowy, który jest przy drugiej cewce gdzie indziej - tam pojawił by się problem, a może w ogóle przepiąć go w inne miejsce? Spotkał się ktoś z Was z takim problemem?
roger18sx Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 U mnie czasami sie tez pojawiaja .I zawsze tylko 3 cylinder.Swiece nowe cewki tez a jest to spowodowane tym ze na 3 cylindrze mam cisnienie okolo 9 barów a na 3 pozostałych kolo 12.Jakos nie mam checi sciagac narazie glowicy azeby zawory podocierac na tym cylindrze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się