Skocz do zawartości

roger18sx

Pasjonat
  • Postów

    174
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O roger18sx

Informacje

  • Imię
    Roger
  • Miasto
    Sanok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia roger18sx

2

Reputacja

  1. Ostatnio zabrałem się za kolegi bexa po chipie z LPG który dość słabo jedzie .Sprawdziłem szczelność dolotu , podmieniłem przepływkę map sensor n 75. Zawór wg w turbinie bez luzów i peknięć , gruszka sprawna dv sprawny. Kompresja około 12 bar. Turbo późno wstaje i do tego ładuje max 0.6 choć powinno 1 bar. Na zimnym zadrzało się wypadanie zapłonów na 1 i 4 cyl. Auto nie szarpie lecz słabo przyśpiesza jak na modzonego bexa.Logi poniżej. Katalizator wygląda dobrze . Wydaje mi się że turbina coś nie halo bo po odpięciu gruszki powinna przeładować. Z odpiętą przepływka tez nie lepiej. Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  2. Ja zapodałem u siebie filtr knechta który trafił się wadliwy i po 2 dniach coś w nim padło i poszło paliwo na filtr węgla aktywnego i nie paliło. Poszedł oryginał za 180 pln i jest ok. W lewej części baku nie ma żadnej pompy . Pompa z prawej komory tłoczy paliwo do filtra i z tamtąd nadmiar przelewa się do lewej komory tak mi się wydaje.
  3. Ja u siebie pół roku temu profilaktycznie wymieniłem płyn na revenoil ssf. Szczerze nic to za wiele nie poprawiło. Jak kiera ciężko chodziła tak chodzi w stosunku do innych aut. A że ktos kiedyś wumienił kolumne na taką z servotronikiem to sobie pomyślałem jak by tak podać napięcie po zapłonie na elektrozawór w przekładni to powinna zacząć lekko pracować.
  4. Ja też miałem problem z nieładnym zapachem ,zastosowałem śrudek w sprayu valeo , trochę pomogło lecz nie do końca, Nawet pryskałem izopropanolem do parownika.
  5. No i się wczoraj pochwaliłem tą pompą skv. Dziś rano po przejechaniu 25 km. Gaszę auto i właczyłem ponownie zapłon ażeby szyby otworzyć i słyszę jakieś buczenie z baku. Popołudniu auto już nie chciało wchodzić na obroty bo za mało paliwka silnik dostaje. Na gazie jest wszystko ok.Jutro będe badał co się wydarzyło. Dziś wymontowałem pompę .Wirnik obraca się swobodnie, lekko ją ostukałem i zaczeła pracować ,tak jak by się szczotki zawiesiły. Była montowana we wrześniu. Teraz wypada zakupić kolejną nową ażeby tą wysłać na reklamację.
  6. Wychodzi że zatankowałeś prawie do pełna więc po zdjęciu pokrywy będzie musiało trochę wypłynąć.Po zatankowaniu na full musuałem wypompować z 8 litrów ażeby się dało wyjąć lewy dekiel zbiornika.Pozostaje podłączyć pompkę reczną lub elektryczną z wężem i odpompować Ja jeżdze na skv juz od listopada i złego słowa nie powiem, jest cicha i trzyma parametry.
  7. Ja u siebie mam tak że jak mam fizycznie mniej niż pół baku to czasami się zdaża że wywala kontrolkę rezerwy i wskazówka leży. Przyczyna to lewy pływak. Po wyjęciu i podłączeniu omomierza i ruszaniu pokazuje właściwe wartości tak samo przy podpięciu vcds. Płytka jest ok. Robiłem również kalibrację na pełnym baku i nic to nie dało. Po wpięciu rezystora w wtyczkę lewego pływaka jest ok tyle że wartości są niedokładne.Wiązkę również sprawdzałem i jest ok. Poprostu ażeby mnie to nie denerwowało to staram się mieć ponad pól baku.Podmieniłem pływak lecz kupiłem ten nowszy który działa na odwrót.
  8. roger18sx

    Jaki przepływomierz?

    Puki co to tylko bosch inne nie trzymają parametrów lub się szybko psują.
  9. Miałem podobnie przez dzień po naprawie klimatyzacji.
  10. Po pierwsze nie można się sugerować przy doborze typem spręzarki np 6seu14c bo wystęzuje ona w audi vw mercedesie bmw rózni się rozstawem śrub , średnicą i odsadzeniem kół pasowych. Najlepiej po numerze częsci audi .
  11. Ja również zabrałem się ostatnio za naprawę klimy.Udało mi się zakupić używaną sprężarkę 6seu12c . Wylałem z niej może 20 ml czystego oleju wlałem 150 ml oleju pao 68 tylko i wyłacznie do spręzarki. Wymieniłem skraplacz , osuszacz oraz dyszę . Czynnika wpompowałem 3 bary przy tych 20 stopniach i klima pięknie działa nic nie hałasuje. Jeśli komuś hałasuje sprężarka to przeważnie jej koniec jest bliski a większość zakupionych używek nie ma prawie oleju. Co do sprzęgiełek w spręzarce 6seu14c to jak kupować to przynajmniej z thermoteka bo te tanie z portalu alle są dużo mniej wytrzymałe choć jedne i drugie do tych z pierwszego montażu się nie równają.
  12. Palnik jest fajny jak mamy wachacze do wymiany gożej jak do odzysku.Dawniej w focusie były problemy z śrubami w tulejach wachaczy z tyłu a i vw nie chciał być gorszy to w golfach od 5 w górę oraz a3 8p równiez stają. Tuleja z aluminium plus stalowa śruba = problem.
  13. Ja ostatnio montowałem nowy zabierak do sprężarki , zamiennik to jest tak delikatny że strach go montować. W Twoim przypadku zabierak się nie poddał to uwaliło ośkę.
  14. Ciśnienie coś lekko wzrosło po włączeniu więc coś tam troche spręża.
  15. Mnie również dopadł problem z klimą. Dawniej działała a teraz zero reakcji. Wymieniłem osuszacz oraz dyszę rozprężną.Vcds pokazuje 4 bary błędów brak. Econ gaśnie tyle że wiatrak się nie załącza choć w teście elementów wykonawczych silnika działa. Sprzęgło sprawne.Wydaje mi się że jak wsiadam popołudniu do auta to czuć przez chwile chłodne powietrze z kratek.Spróbiję wymienić zawór w sprężarce bo fizycznie go słychać ale może nie działać właściwie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...