Jump to content

roger18sx

Pasjonat
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About roger18sx

Informacje

  • First name
    Roger
  • Location
    Sanok

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dziś skonstruowałem sprzęt do demontarzu opornej śruby. Wyjęcie dwóch śrub zajeło mi 20 minut, dodam że jeszcze nigdy nie były wyciągane a autko 2001r. Bez palnika i młotka.
  2. Witam. To i ja zapodam loga z altka. Auto jedzie ale słabo , na gazie brakuje paliwa . Logi robione na benzynie po resecie błędów.Auto po jakiś 25 km jazdy ponoć nierówno chodzi. Zapisane błędy są od wypadania zapłonów na 2 cylindrach oraz błąd 1 sondy oraz o wydajności kata. Świece wymienione cewki zamienione miejscami. http://vaglogi.pl/log-002_031_033_s6XKXD.html
  3. W dynamicznych brakuje paliwa bo łapie prawie 25 %
  4. Kolega zakupił pół roku temu a6 z altkiem . Poprzedni właściciel grzebał coś przy pierścieniach i oleju prawie nie bierze. Mój avj łyka litrę motula na 15 tyś więc po bożemu.
  5. Na dniach będe konstrułował jakiś adapter pod siłownik hydrauliczny przelotowy ażeby tę śrubę szybko wyciągać na aucie bo jest to najbardziej kłopotliwe w tym typie zawieszenia szczegulnie z aluminiową zwrotnicą.
  6. Ponad dwa lata temu montowałem głowicę z awt do słupka avj i wszystko pasuje , ma nawet otwór na sai.
  7. Wydaje mi się że najłatwiej założyć filtr z regulatorem. W 1.8t a4 przelew paliwa jest z filtra do baku a listwa wtryskowa ma tylko zasilanie. Można też przerobić układ na wzór passata b5 lift awt tyle że trzeba pociągnąć przewód powrotny z listwy do baku.
  8. Wszystko się zgadza tylko oby ten wkład odpowiednio ciasno wszedł w tuleję podpory oile ona ma odpowiedni wymiar wewnętrzny.
  9. Gdzięś dawniej wyczytałem w necie że w Rzeszowie regenerują. Ja już 8 lat jeżdze autkami z wielowachaczem i jedyne co kupiłem nowe do zawieszenia to końcówki drążka kierowniczego oraz łączniki stabilizatora. A tak to tylko używane wachacze oryginalne i rzadko zaglądam do zawiechy. Większość ludzi kupują zestawy tak do 500 zł lecz ciężko tym objeżdzić 2 lata .
  10. Wydaje mi się że za włączenie wentylatora chłodnicy odpowiada czujnik umieszczony w dolnym wężu chłodnicy. Bo po odpięciu czujnika w głowicy g62 ecu widzi temperaturę minusowa więc bez sensu by było właczać wiatrak.
  11. Ja juz śmigam 3 lata na dwóch chińskich i mają się dobrze. Niestety autka się starzeją czujniki się rozrzczelniają i przestają działać. Jak ktoś chce jeżdzić jeszcze 10 lat to można kupić nowy w aso.
  12. W starym aucie bez pompy w baku to sobie można montować zaworki zwrotne a nie w furach z pompą. Po drugie to większość przewodów paliwowych dostępnych w sklepach na metry jest olejo i paliwo odporna tylko od wewnątrz. W zbiorniku z benzyną długo nie wytrzyma więc lepiej zdjąc delikatnie oryginalny i zastosować ponownie.
  13. Mi gość zepsuł 3 groty do audi, i nawet najzwyklejszy kluczyk do kłódki skopiowali tak że nie otwiera. Porażka w tym Sanoku.
  14. Ja z doświadczenia powiem że nie warto kopiować kluczy w przymarketowych punktach . Kupowałem profesjonalne groty a oni je psują .
  15. Z tym się zgodzę lecz dlaczego na lpg jest tak samo skoro instalacja była strojona do pracy silnika na ori wtryskach. Przed logami były kasowane błędy wiec korekty w sterowniku się zresetowały.
×
×
  • Create New...