Jump to content

roger18sx

Pasjonat
  • Content Count

    173
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About roger18sx

Informacje

  • First name
    Roger
  • Location
    Sanok

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja też miałem problem z nieładnym zapachem ,zastosowałem śrudek w sprayu valeo , trochę pomogło lecz nie do końca, Nawet pryskałem izopropanolem do parownika.
  2. No i się wczoraj pochwaliłem tą pompą skv. Dziś rano po przejechaniu 25 km. Gaszę auto i właczyłem ponownie zapłon ażeby szyby otworzyć i słyszę jakieś buczenie z baku. Popołudniu auto już nie chciało wchodzić na obroty bo za mało paliwka silnik dostaje. Na gazie jest wszystko ok.Jutro będe badał co się wydarzyło. Dziś wymontowałem pompę .Wirnik obraca się swobodnie, lekko ją ostukałem i zaczeła pracować ,tak jak by się szczotki zawiesiły. Była montowana we wrześniu. Teraz wypada zakupić kolejną nową ażeby tą wysłać na reklamację.
  3. Wychodzi że zatankowałeś prawie do pełna więc po zdjęciu pokrywy będzie musiało trochę wypłynąć.Po zatankowaniu na full musuałem wypompować z 8 litrów ażeby się dało wyjąć lewy dekiel zbiornika.Pozostaje podłączyć pompkę reczną lub elektryczną z wężem i odpompować Ja jeżdze na skv juz od listopada i złego słowa nie powiem, jest cicha i trzyma parametry.
  4. Ja u siebie mam tak że jak mam fizycznie mniej niż pół baku to czasami się zdaża że wywala kontrolkę rezerwy i wskazówka leży. Przyczyna to lewy pływak. Po wyjęciu i podłączeniu omomierza i ruszaniu pokazuje właściwe wartości tak samo przy podpięciu vcds. Płytka jest ok. Robiłem również kalibrację na pełnym baku i nic to nie dało. Po wpięciu rezystora w wtyczkę lewego pływaka jest ok tyle że wartości są niedokładne.Wiązkę również sprawdzałem i jest ok. Poprostu ażeby mnie to nie denerwowało to staram się mieć ponad pól baku.Podmieniłem pływak lecz kupiłem ten nowszy który działa na odwrót.
  5. Puki co to tylko bosch inne nie trzymają parametrów lub się szybko psują.
  6. Miałem podobnie przez dzień po naprawie klimatyzacji.
  7. Po pierwsze nie można się sugerować przy doborze typem spręzarki np 6seu14c bo wystęzuje ona w audi vw mercedesie bmw rózni się rozstawem śrub , średnicą i odsadzeniem kół pasowych. Najlepiej po numerze częsci audi .
  8. Ja również zabrałem się ostatnio za naprawę klimy.Udało mi się zakupić używaną sprężarkę 6seu12c . Wylałem z niej może 20 ml czystego oleju wlałem 150 ml oleju pao 68 tylko i wyłacznie do spręzarki. Wymieniłem skraplacz , osuszacz oraz dyszę . Czynnika wpompowałem 3 bary przy tych 20 stopniach i klima pięknie działa nic nie hałasuje. Jeśli komuś hałasuje sprężarka to przeważnie jej koniec jest bliski a większość zakupionych używek nie ma prawie oleju. Co do sprzęgiełek w spręzarce 6seu14c to jak kupować to przynajmniej z thermoteka bo te tanie z portalu alle są dużo mniej wytrzymałe choć jedne i drugie do tych z pierwszego montażu się nie równają.
  9. Palnik jest fajny jak mamy wachacze do wymiany gożej jak do odzysku.Dawniej w focusie były problemy z śrubami w tulejach wachaczy z tyłu a i vw nie chciał być gorszy to w golfach od 5 w górę oraz a3 8p równiez stają. Tuleja z aluminium plus stalowa śruba = problem.
  10. Ja ostatnio montowałem nowy zabierak do sprężarki , zamiennik to jest tak delikatny że strach go montować. W Twoim przypadku zabierak się nie poddał to uwaliło ośkę.
  11. Ciśnienie coś lekko wzrosło po włączeniu więc coś tam troche spręża.
  12. Mnie również dopadł problem z klimą. Dawniej działała a teraz zero reakcji. Wymieniłem osuszacz oraz dyszę rozprężną.Vcds pokazuje 4 bary błędów brak. Econ gaśnie tyle że wiatrak się nie załącza choć w teście elementów wykonawczych silnika działa. Sprzęgło sprawne.Wydaje mi się że jak wsiadam popołudniu do auta to czuć przez chwile chłodne powietrze z kratek.Spróbiję wymienić zawór w sprężarce bo fizycznie go słychać ale może nie działać właściwie.
  13. Dziś skonstruowałem sprzęt do demontarzu opornej śruby. Wyjęcie dwóch śrub zajeło mi 20 minut, dodam że jeszcze nigdy nie były wyciągane a autko 2001r. Bez palnika i młotka.
  14. Witam. To i ja zapodam loga z altka. Auto jedzie ale słabo , na gazie brakuje paliwa . Logi robione na benzynie po resecie błędów.Auto po jakiś 25 km jazdy ponoć nierówno chodzi. Zapisane błędy są od wypadania zapłonów na 2 cylindrach oraz błąd 1 sondy oraz o wydajności kata. Świece wymienione cewki zamienione miejscami. http://vaglogi.pl/log-002_031_033_s6XKXD.html
  15. W dynamicznych brakuje paliwa bo łapie prawie 25 %
×
×
  • Create New...