Skocz do zawartości

hooli

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hooli

Osiągnięcia hooli

0

Reputacja

  1. Tygodniowa S5'tka poduszki i kurtyny zrobiły swoje, cud, że nic się chłopaczkom nie stało
  2. Wiec tak... Swiece wymienione, pfrq6 V-Line i takie same siedzialy wczesniej jednak ani poprawy, ani pogorszenia. Co jakis czas wyskakiwal mi blad sondy wiec zdjalem wtyczke i psiknalem troche zeby ja przeczyscic, no i sie zaczelo Poganialem auto troche i zaczelo wywalac mi bledy z uboga mieszanka, obwod sondy, brak aktywnosci sondy itp. brak mocy w gornej partii obrotow, ale nie jakis drastyczny, jednak odczuwalny. Po skasowaniu bledow silnik pracuje lepiej - obroty co prawda skacza jeszcze o te 40 z 760 na 800 ale juz rzadziej i nie tak raptownie, kąt zaplonu tez w miare sie uspokoil ale nadal skacze, silnik nie przenosi juz drgan na bude jak wczesniej (delikatne, ale irytujace), missfire sie nie pojawia... cewki sa sprawdzone, wtryski mysle, ze tez nie maja narazie zadnego wplywu. Zrobilem logi przed i po skasowaniu bledow zeby porownac. Sonda nie pracuje chyba tak jak powinna, bo powinna zubażać i wzbogacać mieszanke na wolnych (czy nie?), bo woltaż stoi w pewnym zakresie, przez chwile miala nawet w okolicach 0,001v i 0% korekty. Teraz wiadomo, ze dolegliwosci sa zwiazane z sondą i/lub lewym powietrzem, a idac dalej SAI i wiele innych kolejno... Jak mi auto ostygnie to jeszcze raz wypne wtyke, posprawdzam przewody i zobacze jaki bedzie efekt. Logi przed skasowaniem bledow: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM I po skasowaniu: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Proszę o podpowiedz, bo pewnie myle sie w wielu kwestiach. ---------- Post dopisany 22-08-2012 at 13:51 ---------- Poprzedni post napisany 21-08-2012 at 17:16 ---------- teraz auto juz w ogole nie jedzie, ciezko 40km/h uzyskac, obroty faluja... przed zdjeciem wtyczki od sondy bylo w miare, jedynie blad z rezystancja wyskakiwal, a teraz wszystkie inne mozliwe z sonda, paranoja no... ---------- Post dopisany at 20:34 ---------- Poprzedni post napisany at 13:51 ---------- Wymienilem sonde (uzywka co prawda) i nie zapeszyc jest OK, stara pod koniec nie reagowala na nic, napiecie bylo +1v i to wszystko... nowa wydaje mi sie, ze pracuje prawidlowo... do sprawdzenia jeszcze i tak szczelnosc dolotu.
  3. hooli

    Wysokie spalanie ???

    Witam kolege, moze to bardziej specyfika miasta i terazniejsze korki z przebudowa wiekszosci ulic, niz wadliwe podzespoly Mi ostatnio na dystrybutorze srednia 14,7 wyszla, przy normalnej jezdzie, z tym ze wiekszosc z tego to krotkie odcinki do i z pracy, z tym ze ja mam oske, 30koni mniej i kombi... aczkolwiek jak cos znajdziesz i spalanie bedzie na mniejszym poziomie daj znac
  4. Szczerze, to wlasnie zaczynam urlop i dopiero bede mial czas zeby je sprawdzic. Auto mam niecale 2 miesiace, do swiec jeszcze nie doszedlem - wymiana na NGK PFR6Q platynowe ewentualnie? Bo wartości na vagu powinny raczej stać w miejscu, a nie skakać? Chodzi mi o zapłon. pozdrawiam -- sprawdzilem swiece - sa ta ngk pfr6q nie wygladaja tragicznie, ale tez nie za dobrze, a jesli ma to poprawic stan rzeczy to w poniedzialek je wymienie
  5. Witam. Pojawiaja sie co jakis czas, szczegolnie na wolnych obrotach missfire na 2gim cylindrze, jednak tylko co jakis czas i to male wartosci, obroty lekko faluja, a wartosci wyprzedzenia zaplonu szaleja, ale mieszcza sie w widelkach, czy tak powinno byc, czy trzeba grzebac w silniku zeby cos z tym zrobic? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  6. hooli

    DV do oceny

    I tak chyba zrobie, koszt nieduży, a turbo jednak powinno poczuć różnicę... dzięki za pomoc
  7. hooli

    DV do oceny

    Odgrzeję troche temat. Kwestia wężyka spod kolektora - w końcu po rozszczepieniu opaski zdjąłem i dmuchnąłem - powietrze przez moment idzie, potem nie daje już dmuchnąć, natomiast kwestia zasysania - można ciągnąć, jednak podciśnienie się nie wytwarza - w sensie nie cofa. Jednak patrząc po logach: VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Tak jak by git - tempo upuszczania chyba spoko, auto przyspiesza, ciśnienia nie upuszcza. Narazie nie mam czasu i w sumie to nawet ochoty walczyć z opaskami na DV żeby go wyciągnąć i sprawdzić już na zewnątrz. pozdro
  8. hooli

    Missfire na 2gim cylindrze

    Witam, Po podłączeniu VAG-a zauważyłem, że nalicza mi missfire na 2gim cylindrze (niekiedy nawet do 2x). Co prawda na prace silnika jakoś specjalnie to nie wpływa (na oko) - obroty jedynie skaczą, bo nie można nazwać tego falowaniem z 760 do 800rpm. Wczoraj zauważyłem taką zależność, że przy włączonej klimatyzacji problem znika - dodatkowe obciążenie i ani śladu po missfire, pewnie gdybym przepiął kabelek masowy, który jest przy drugiej cewce gdzie indziej - tam pojawił by się problem, a może w ogóle przepiąć go w inne miejsce? Spotkał się ktoś z Was z takim problemem?
  9. hooli

    DV do oceny

    Witam, proszę o podpowiedź - czy DV pracuje tak jak powinien? Przy odpuszczaniu gazu z wyższych obrotów słychać dość nierówny dźwięk, nie wiem jak szybko ciśnienie z turbo ma schodzić ale po logach widać, że po odjęciu gazu boost nie rośnie. Poniżej log. Dzięki z góry. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  10. rozumiem, że lać syntetyk?
  11. Witam, Mam 1.8t ANB, według poprzedniego właściciela wlewano olej 10w40 (nawet nie bardzo wie jaki...), jednak silniczek pracuje rowno, turbo suche, jezdzi jak powinien, ma nalatane 200k przebiegu (być może realny) - zalać mu syntetyk? Czy jednak mimo wszystko ciągnąć połówkę? Mam w planach zalać Mobila. pozdrawiam, R.
  12. Witam, Robert z Olsztyna, aktualnie w poszukiwaniu B5, pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...