Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie pali na benzynie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

mam 1,6 benzynkę z gazem

skończyła mi się benzyna a ze kasy brak to niestety 3 dni bez jeździłem i pompa się stopiła.

wymieniłem pompę paliwa i od tej chwili nie pali na PB a na gazie śmiga aż miło.

kupiłem wiec następną pompę i o dziwo nic się nie zmieniło :facepalm:

nie wiem co moze być nie tak.

dodam że jak przejadę na gazie trochę zgaszę silnik i na bęzynie odpali a jak postoi około 30 min to już na benzynie nie ruszy a na gazie idzie.

jak są jakieś pomysły to proszę o podpowiedz bo mi się nie uśmiecha płacić złodzieją(mechaniką) za nić.

Opublikowano

spróbuj otworzyć korek wlewu do baku.Może nie działa ci odpowietrzenie. Podepnij też manometr i sprawdz jak cisnie ta pompa.

Opublikowano

po podpięci do komputera wyszło kilka błędów

532, 561, 1247, 1250, 1251, 1252, 16486, 18010, 16500, 16705

nie sprawdziłem jeszcze tych błędów ale dobrze chyba nie jest...:wallbash:

Opublikowano

00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+) usterka słabej

baterii lub złe uziemienie

00561 Kontrola dodawania mieszanki

01247 Zawór kanistra regulatora odpowietrzającego EVAP – N11

01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31

01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32

01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33

16486 P0102 Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – niskie wejście

16500 P0116 Obwód temperatury chłodziwa silnika - problem zakresu / działania

18010 P1602 Terminal 30 źródła zasilania (B+) – niskie napięcie

16705 niema takiego błedu

coś mi sie wydaje żę to autko dłłłuugo na paliwie nie jezdziło!

Opublikowano

no :embarrassed: ponad tydzień nie jeździłem bo po prostu nie miałem kasy na wachę.

teraz auto stoi bo nie wiem od czego mam zacząć naprawę.

16705 jest taki błąd.

bo taki pokazał i jest to jakiś czujnik obrotów silnika lub jego obwód (sygnał)

czy ma ktoś jakieś pomysły od czego zacząć naprawę?

---------- Post dopisany 02-08-2012 at 18:13 ---------- Poprzedni post napisany 29-07-2012 at 18:59 ----------

po kilku godzinach dłubania rozebraliśmy wkońcu listwę wtryskową i okazało się że regulator ciśnienia paliwa się chyba zepsuł bo robi się ciśnienie w przewodach i jak go wyciągam to wali paliwem a z przelewu nie leje się ani kropla. przelew sprawdzałem kompresorem to jest drożny.

czy da się sprawdzić czy ten regulator działa i czy jak przełożę z innego auta ( inny silnik) to czy powinno auto odpalać.

---------- Post dopisany 07-10-2012 at 14:26 ---------- Poprzedni post napisany 02-08-2012 at 18:13 ----------

witam po nie krótkim czasie autko jeździ ale:

na zimnym silniku żeby zapalić go na PB trzeba kluczykiem przekręcić z dziesięć razy i dopiero odpalać i w tedy zaskoczy osiąga około 200 obrotów silnika, pali jakieś 5 sekund i gaśnie ponowne uruchomienie silnika przebiega wzorowo około 1s i pali.

jak jest silnik rozgrzany to pali od "strzała".

nie wiem co dali robić a mechanicy nie chcą pomóc...

Opublikowano

sprawdź szczelność układu paliwowego każdy wężyk itp bo wygląda to tak jak by ci paliwo zlatywało do baku, a jak na pb odpali to jak jest z jego dynamiką,, i czy obroty nie falują, a jaką masz jeszcze instalację lpg, bo przy sekwencji może reduktor być nie szczelny i puszczać gaz, jak masz sekwencję to zakręć na noc butlę wypal obowiązkowo cały gaz i rano zobacz efekt. :)

Opublikowano

Mam gaz sekwęcyjny 4 lata już. dodatkowo ostatnio wywaliło mi węża od filtra gazu a dynamika na początku słaba i tak jakby pierdział strzelał filtr powietrza.

gaz mi się kiedyś skończył to nie odpaliłem go na PB i mnie holowali na stację po LPG.

Opublikowano

to zobacz jak to będzie jak zakręcisz na noc gaz na butli i wypalisz go, czy ci odpali od razu czy nie i czy dynamika ci się poprawi. Bo jak masz sekwencję to tak jak pisałem gaz się może dostawać do kolektora ssącego i to powoduje podobne objawy. A jak nie to czujnik położenia wału tak jak ci VAG pokazał :)najpierw zakręć lpg a jak rano bedzie to samo to został ci jeszcze czujnik :)

Opublikowano

zakręciłem gaz wczoraj wieczorem wypaliłem go z przewodów do zera i rano auto nie odpaliło.

rozmawiałem z mechanikiem który powiedział żebym się nie bawił w kupowanie pomp z allegro "no name" tylko żebym kupił pompe w sklepie np: Doutz bo ta co mam moze nie dawac takiego cisnienia jak jest potrzebne na zimnym silniku a na ciepłym juz bedzie wystarczało.

witam szanownych forumowiczów

po wielu debatach z wujkiem "google" i bratem doszliśmy do pewnych faktów,mianowicie:

zaczęliśmy szukać w sterowaniu pompy paliwa i przekaźnikach.

dotarliśmy do przekaźnika 208 i po spięciu go na krótko przekręceniu kluczyka na zapłon i odczekaniu 3-4 sekund auto paliło od kopa a jak a jak go nie spinaliśmy to auto nie paliło.

zauważyliśmy jeszcze że pompa paliwa nie załącza się po przekręceniu kluczyka na zapłon ( a chyba powinna już pompować paliwo) a jak zaczynam kręcić rozrusznik to pompa się załącza i pracuje ale auto nie odpala, a jak żeśmy ten przekaźnik spięli na krótko to pompa startuje po przekręceniu kluczyka na zapłon i pali normalnie.

wyczytałem coś o sprawdzeniu napięcia miernikiem i sprawdzeniu minusa ale nie bardzo wiem jak sie do tego zabrać...

tylko tym przekaźnikiem steruje komputer, tak?

i czy to nie będzie wina kompa?

a jak już się okaże że to słaby + to jak sprawić żeby był dobry?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...