Marios86 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Wczoraj kupiłem ASNa. Niestety pali się kontrolka Check Engine i druga (chyba ESP - trójkąt w kółku). Podłączyłem pod komputer, było 8 błędów. Skasowałem, przejechałem się i wyskoczyły 2 błędy: 17936. P1528. Bank 1, Camshaft Timing Adjustment (N205), Open Circuit. 17465. P1057. Bank 1, Camshaft Adjustment Exhaust, Open Circuit. Może ktoś z was spotkał się z tymi błędami i wie co jest nie tak i jak to naprawić? Na stronie Ross-Techa piszą, że w przypadku 17936 trzeba sprawdzić zaworek N205, kable do niego podłączone i bezpieczniki. Wiecie może gdzie on się znajduje? Nie piszą nic o błędzie 17465, ale może jest powiązany z tym pierwszym. Gdyby było coś bardzo nie tak z silnikiem, to do środy mogę jeszcze oddać samochód i zająć się moją starą B4 2.0E, której też coś dolega... Ale trochę szkoda tych dodatkowych 105 koni.
german81 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 masz do sprawdzenia instalacie od zaworka n205 który steruje zmienymia fazami rorzadu na pierwszej połwce silnika . sa dwie obcie ze masz uwalona instalacie od tego zaworka albo sam zaworek .a sam zawork jest nie dostepny wystepuje tylko z nastawnikiem który w ASO kosztuje 1500-2000 pln
Marios86 Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Opublikowano 28 Lipca 2012 Dzieki za odpowiedz. Wiesz moze gdzie ten N205 u mnie moze byc? Szukalem wczoraj, ale nie moglem znalezc. Jak sprawdzic miernikiem czy zawor jest dobry? I powiedz, czy moge kupic ten zawor od 2.0T, czy sie czyms roznia? EuropaParts.com: N205 Valve - 06F109257C Z gory dzieki.
german81 Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 n205 jest pod obydowa paska rorzadu . ten zawór z linka jest do silników fsi i tfsi . tu masz link do twojego nastawnika i zaworu Timing Case LH Driver 3.0 V6 02-04 Audi A4 A6 B6 C5 - 06C 103 107 D - Genuine OE | eBay
Marios86 Opublikowano 29 Lipca 2012 Autor Opublikowano 29 Lipca 2012 Moze ktos narysowac na tym zdjeciu gdzie toto jest? Image Upload ! Czy w silniku sa dwa takie nastawniki? Czyli trzeba odkrecic te obudowy boczne torxem i nastawniki sa za gornymi kolkami? I jeszcze pytanie czy dobrze rozumiem, ze Bank 1 jest po stronie pasazera? Dzieki ---------- Post dopisany at 14:10 ---------- Poprzedni post napisany at 13:11 ---------- Chyba znalazlem. Wtyczka wychodzaca obok tej pokrywy paska po stronie pasazera byla wyjeta - to chyba ta od N205. Jak ja wsadzilem i odpalilem, silnik zaczal chodzic glosniej i nierowno na wolnych obrotach. Wieczorem podlacze pod komputer, wykasuje bledy i sprawdze, czy wyskocza znowu. ---------- Post dopisany 29-07-2012 at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany 28-07-2012 at 14:10 ---------- Wczoraj po podlaczeniu wtyczki od N205 odpalalem samochod 4 razy i Check Engine swiecil. Dzisiaj odpalilem i zniknal bez kasowania bledow. Ale caly czas swieci lampka od ESP. Dziwne, bo zadnych bledow zwiazanych z ESP VAG nie pokazywal. Co to moze byc?
Marios86 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Teraz mam: 16684 P0300 wypadanie zapłonu 16685 P0301 Cyl. 1 wypadanie zapłonu 16688 P0304 Cyl. 4 wypadanie zapłonu 16686 P0302 Cyl. 2 wypadanie zapłonu 16689 P0305 Cyl. 5 wypadanie zapłonu Świece, kable ?? Dobrze rozumiem? Jak wszedłem w ABS na kompie wyskoczyło: 01423 błąd w obwodzie elektrycznym, czujnik przyspieszenia poprzecznego G200 01826 steering angle sensor G85, voltage supply terminal 30 Jeszcze dodam, ze odpiąłem wtyczkę czujnika hamulca, wsadziłem z powrotem, odpaliłem i ikonka kontroli trakcji się nie paliła, ale zapaliła się zaraz jak wyjechałem z parkingu. Byłem teraz na przeglądzie i wyszło, że jedno łożysko do wymiany i hamulce blokują jedno koło (tłoczki chyba trzeba wyczyścić). Może to też ma związek z błędem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się