Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana pompy wspomagania


grippen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie

Mam taki problem, a dokładnie walnęło mi wspomaganie tak nagle. I nie wiedziałem co albo maglownica albo pompa. Kupiłem używaną pompę 100% sprawna podobno z innego nowszego rocznika. Zakupiłem płyn do wspomagania 2 L SWAG zielony tak mi powiedzieli że taki będzie ok. Wyjąłem starą pompę i bez zapalenia samochodu kręciłem kierą aby cały płyn zeszedł z układu zleciało może z pół litra. Założyłem używkę wlałem płyn i kręciłem kołami. Wlałem może z 800ml płynu później płyn strasznie się pienił więc na włączonym silniku kręciłem kierownicą w jedną i w drugą stronę. Płyn chyba już sie nie pienił. Sprawa wygląda tak że wspomaganie raz jest raz nie ma, a na postoju wspomaganie jest gdy dodam więcej gazu. Pomóżcie czy układ może być zapowietrzony, czemu tak mało weszło płynu do wspomagania i czy dobry płyn mi wcisneli

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź auto na podnośnik i spróbuj jeszcze kilka razy pokręcić z kołami w górze, od prawej do lewej na maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś tak samo próbowałem na maxa i zauważyłem że jak wcisnę gaz trochę kręcę do oporu to pompa lekko buczy chyba znów dziś spuszczę cały płyn i spróbuje zalać od nowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie płukałem spuściłem cały płyn zalałem nowym. to robiłem wczoraj dziś wezmę spróbuje jeszcze raz spuścić płyn i zalać od nowa a czym mogę wypłukać zbiorniczek wspomagania

---------- Post dopisany at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany at 12:23 ----------

i czy dobry ten płyn jest na płynie pisze minerał i tak powiedzieli że mam zalać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba bylo caly uklad przed zalaniem nowego plynu przeplukac. Jak pompa padla to mogl sie syf do ukladu dostac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś zobaczę co i jak ale to wygląda tak że jak dodam trochę gazu to wspomaganie jest. Spróbuje dziś jeszcze raz zlać i zalać nowym

---------- Post dopisany 10-08-2012 at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany 09-08-2012 at 13:21 ----------

Chyba się samo naprawiło bo teraz ok chodzi ale dla świętego spokoju będę ściągał płyn strzykawką i zalewał nowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko,

 

Orientujecie się gdzie można znaleźć jakieś foto story o wymianie pompy? bądź wideo?

Sam przymierzam się do takiej wymiany z racji iż coś zaczęło zawodzić :/

Płyn wygląda na czysty i nie ma w nim żadnego pienienia etc.

Gdy skręcę koła na max, z pod maski wydobywa się buczenie i kierownica robi się ciężka, przy dodaniu gazu lekko odpuszcza, przy skręcaniu w czasie jazdy bez gazu też twardnieje.

Powyższe objawy wskazują ewidentnie na pompę czy może to być kwestia płynu?

Nie chcę pier..lić się z tym dwa razy więc fachowa podpowiedź będzie na wagę złota.

Pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...