Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów


m_i_k

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawiają mi się dwa błędy 575 - Control Difference i (nie zawsze) 519. Czasem jest tak, że samochód jeździ normalnie ale gdy np. gwałtownie przyśpieszę (do 4000 obr.) i przyhamuje i znowu chce przyśpieszyć to już wtedy jakby turbina się nie włączała. Z góry dziękuje za pomoc i czas.

Wężyki wymienione, zawór n75 zamieniony z n18 (n18 kupiony jakiś czas temu nowy), n75 uszkodzony, sztanga chodzi.

Logi:

003, 008, 011

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

010

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozna prosic o uzupelnienie profilu...

Regulamin

8. Każdy użytkownik powinien mieć wypełniony zgodnie z prawdą profil celem ułatwienia komunikacji między użytkownikami na forum.

Błedy oczywiscie kasowałes i powracają spowrotem...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, kasowałem i powracają.

Fatalnie, bład oznacza problem z ciśnienie w kolektorze ssącym.

Posprawdzałes oczywiscie wczesniej wszystkie przewody itd... i nic nie widac.

Koledzy musz zobaczyc na logi... cierpliwosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odkręć dwie śrubki na klucz 10 pod gruszka by gruszka i sztanga luźno chodziła góra-dół, na włączonym silniku zacznij całą gruszką ze sztangą ruszać góra-dół i tak z 15min, potem skręć wszystko jak było i jazda pojeździć ostro na 3-4-5 opór decha max 4000obr, na 5 poza miastem ile fabryka dała itp. jak wpadnie w tryb awaryjny gaś silnik i dalej jazda, jak będzie dalej wpadał zostaje czyszczenie turbo, po tej kuracji zrób komplet logów, dynamiczne każdy osobno!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuje.

Mam tylko pytanie. Podczas jazdy, jak dostał muła. Po zatrzymaniu się sztanga chodziła. Więc chyba kierownice nie blokują się? Czy może być tak że kierownice są zablokowane a sztanga chodzi?

Dzisiaj podczas jazdy autostradą (jak turbina pracowała) przycisnąłem gaz do dechy i... nie potrafi wyciągnąć więcej niż 180 km/h (choć wcześniej mogłem jechać 200 km/h), a silnik kręci się na max ok 4000 obr. Tak jakby turbina później już nie pompowała tyle ile potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prośba o analize logów jetem tu nowy i nie wiem czy dobrze zrobiłem jak nie to poprawcie mnie co jest nie tak VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Kolego...

Po pierwsze ...Logi są żle zrobione ...Wejdź sobie tu

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/faq-forum-diagnostyka-vag-2950/

poszukaj jak zrobić logi dla Twojego silnika i wykonaj je zgodnie z zaleceniami

Następnie w tym dziale

Diagnostyka VAG

jest coś takiego jak - Napisz nowy temat - u góry klikasz opisujesz problem wklejasz przetworzone logi , zakładasz nowy swój wątek i cierpliwie czekasz na opinie fachowców.

Ps. No i napisz o jaki silnik chodzi bo nic nie wiadomo z Twojego profilu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...