Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cieknie pompa


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ta sruba zaslepia otwor, za pomoca ktorego jest dostep do tlokorozdzielacza. Mozna tam wkrecic np czujnik zegarowy, za pomoca ktorego ustawia sie kat wyprzedzenia tloczenia. Pod sruba jest O-ring. Wymien i po klopocie.

Opublikowano

Jeszcze jedno pytanko. Czy jak to wykrece to nie poprzestawiam jakiś kontów, dawek itp czy póżniej bede musiał cos ustawiać??

Opublikowano

Nic sie nie pozmienia. Jedynie co, to pozniej jak montujesz pompe na silniku, to statyczny kat wyprzedzenia tloczenia trzeba bedzie ustawic.

Opublikowano

Ostatni raz już zawracam wam głowę. Zaczne może od początku.

Moja pompa jest w aucie.

To zjecie jest tylko pokazowe skąd mi leci.

Tą naprawe chce wykonać bez wyjmowania pompy z auta.

I tu moje pytanie czy jak to porozkręcam,pouszczelniam i zloże do kupy czy bede musiał ją w jaki kolwiek sposób ustawić??

Opublikowano

Żeby wymienić oring w tym miejscu nie trzeba wyciągać pompy. Jak miałem AFNa też wymieniałem ten oring, godzinka roboty na spokojnie i problem z głowy.

Opublikowano

taki sam zabieg robiłem w swoim AFN z 3miesiace temu. zabieg zrobiłem na aucie...

kwestia odkrecenie przewodów wysokiego ciśnienia i dojdziesz. zabieg 30min roboty.

nic nie trzeba było regulowac wszystkie parametry zostały tak jak były przed zabiegiem...

odrazu odkręcasz ta główna śrubę zmieniasz o-ring wkładasz, skręcasz do kupy odpowietrzasz wysokie ciśnienie, myjesz, startujesz motor /obserwacja czy nie cieknie. montaż osłony/klapa w dół i wyjazd...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...