BartoszBB 12 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Witam panowie mam problem z ABS.Problem pojawia się sporadycznie nieraz raz na miesiąc a nieraz kilka razy na tydzień. Hamując z większych prędkości problemów nie ma natomiast jadę 30km/h(zwalniam) chcę zaparkować i hamuje dwa metry do krawężnika(na parkingu)i nagle pedał robi się twardy hamulców prawie zero coś dziwnie buczy(chyba załącza się ABS)i ledwo udaje mi się zatrzymać.Problem występuje w końcowej fazie hamowania przy małych prędkościach płyn nie ucieka błędów na VAGU nie ma co jest grane?Pedał normalnie jest miękki twardnieje po 3-4 depnięciach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Czujniki abs sprawdź, lubią się tam zbierać opiłki i takie efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 jeżeli problem narastał to masz zabrudzone czujniki i pierścienie ABS roboty przy tym troche jest ale ogarniesz sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 jeżeli problem narastał to masz zabrudzone czujniki i pierścienie ABSroboty przy tym troche jest ale ogarniesz sam U brata w quattro było jeszcze że załączał się ten abs jak w Twoim przypadku, czujniki czyste, co jest? Pęknięty pierścień i tak szalało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszBB 12 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Panowie rozumiem że pierścień absu jest osadzony na przegubie tak?(ten pierścień wygląda jak srebrna obejma na krawędzi przegubu z dziurkami tak bo z tego co wiedze są dwa typy pierścień z dziurkami i pierścień z ząbkami...)?Czujnik wystarczy wyczyścić z opiłków i pierścień przejechać szczotką drucianą i wszystko? Macie może jakiś poradnik jak postępować z tyłem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 musisz zdjąc tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszBB 12 Opublikowano 15 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 Panowie podpiełem pod VAGa sprawdziłem prędkość kół są cztery kolumny przy prędkości 8km/h jest tak:pierwsza tabela 1km/h druga tabela prędkość skacze od 1 do 4 do 8 km/h w 3 i 4 tabeli predkość 8km/h natomiast przy wyższych prędkościach 10km/h>we wszystkich tabelach jest ta sama prędkość kół...gdzie leży przyczyna że przy niskich prędkościach dwa czujniki źle mierzą(domyślam się ze dwa przednie) a przy wyższych prędkościach wszystko jest ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 15 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2012 masz zle ustawione czujniki na przodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszBB 12 Opublikowano 17 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Rzeczywiście okazało się że są źle ustawione czujniki na przodzie bardziej je ''wbiłem do oporu'' i wszystko działa jak należy Dziękuje za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się