Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina czasami nie dmucha


Jarek882

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem ponieważ turbo czasami nie ciagnię na wyzszych obrotach bylem dzisiaj u znajomego podlaczyl sie pod auto i wyskoczyly takie bledy

19567p 3105/ zawór elektromagnetyczny przełączników długosci kolektora ssącego-przerwany obwód prądowy zwarcie z masą n239

17957p 1549 zawór regulacyjny ciśnienia - przerwany obwód prądowy zwarcie z masą

17552.p1144 miernik masy powietrza rząd cylindrów 1 przerwany obwód prądowy zwarcie z masa G70

18027.p1619 przekaznik układu rozgrzewania swiec przerwany obwod pradowy zwarcie z masa J52

17932-p1524 przekaznik pompy paliwa przerwany obwód prądowy zwarcie z masa J17

czy ten 2 blad odpowiada za turbine? jesli tak to jak to naprawic? wyciagnac n75 i wyczyscic ? na gruszce jak jest ten wezyk z góry nie mam na nim zadnego zacisku po prostu jest tylko wcisniety. moze przez to ?

Prosze o pomoc bo auto jutro wieczorem idzie to mechaniora na wymiane uszczelki pod pokrywa zaworów filtrow olejów więc moze przy okazji wyczyscilo by sie turbo jesli bylaby taka potrzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie turbo do czyszczenia, ja bym na twoim miejscu czyscil i od razu sprawdzil luzy! co do pokrywy zaworow to zaloze sie ze nawet po wymianie uszczelki bedzie sobie cielko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17957 a ten błąd ? :) Dzisiaj leciałem 2 paki i zadnego laga turbo nie miało. Jutro mechanikowi powiem zeby wyjął to turbo i wyczyścił zawsze może coś to pomoże.. Tylko dziwi mnie to bo samochód nie kopci ani nic jedynie przy odpaleniu puści sobie lekkiego dymka zazwyczaj z rana.. luzy sprawdzał mi mechanik i mowi ze jest w normie. A czemu bedzie ciekło po wymianie uszczelki pod pokrywa zaworów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM. I tak wymienie bo mam juz kupiona uszczelkę. A dam rade sam wyjac turbo bez kanału i wyczyscic ? klucze wszystkie potrzebne mam i checi do majsterkowania tez ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dasz rade bez problemu, ja z moja pokrywka sobie poradzilem, uszczelka nowa, dokrec dynamometrem tylko niewiem ile tam bylo. I po paru dniach delikatnie dokrec, tylko uwazaj bo mozesz przekrecic i wtedy lipa. Umnie pomoglo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn uszczelka pod spływ oleju ? wezme sie za to dopiero wtedy jak mechanik powie ze to nic nie da bo juz raz mi tak powiedzial i ze turbo trzeba regenerowac tylko pytanie po co jak nie puszcza oleju. Beke mam z niego czasami ale ogolnie dobry chłop i dobrze robi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mechanikom niewierze pare razy sie przejechalem i podziekowalem, od tego mam forum i wielu wspanialych ludzi ktorzy zawsze pomoga i doradza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie ogranicza brak garażu zeby auto wprowadzic i kanału.. :/ Czyli tą uszczelke kupic nowa od spływu oleju z turbiny ? Uszczelka turbo Garrett T3, GT30, GT32, GT35 spływ oleju | Turbo \ Uszczelka turbo | TOMSON Motorsport *** RAJDY - WYŚCIGI - DRIFTING - TUNING cos takiego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak najbardziej mozesz kupic. Tylko uwazaj na ta rure co idzie od turbo do silnika, moze ci zaczac cieknac olej jak ja naruszysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak czegoś nie bede wiedział to będę pytał:) jutro bede wiedzial czy ja to zrobie czy mechanik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-tdi-czyszczenie-kierownic-vtg-49491/ . Uszczelka pokrywy zaworów ma być dokręcona odpowiednim momentem, nie może być ani za mocno, ani za słabo, ważna jest też kolejność dokręcania śrub.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś z ciekawości chciałem zobaczyc czy sztanga pracuje i jednak nie pracuje. Na włączonym silniku sztanga sie wogole nie rusza gdy zgasze silnik sztanga opada w dół. Spowodowane jest to zapieczoną geometrią ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te pokrywki pod wplywem przebiegu sie odkształcają w tych silnikach. Pewnie masz ajm lub atj

nie z przebiegiem tylko przez nieumiejetne przykrecanie.

---------- Post dopisany at 10:47 ---------- Poprzedni post napisany at 10:43 ----------

na twoim miejscu, zanim wyciagniesz turbine i narobisz kosztow. Sprawdzilbym czy bledy pojawiaja sie ponownie po wykasowaniu. i przyjrzalbym sie powodom ich powstawania.

nastepnie wykonalbym na poczatek logi statyczne 001, 003, 004, 011, 013, 023. i basic settings 003 i 011.

Grzebanie bez diagnostyki jest bez sensu. pokrywe zaworow nalezy przykrecac i odkrecac w odpowiedniej kolejnosci, wprzeciwnym wypadku ulega deformacji.

---------- Post dopisany at 10:49 ---------- Poprzedni post napisany at 10:47 ----------

acha, bledy ktore sie pojawily, moga swiadczyc ze albo ktos uruchamial silnik z odlaczona wiazka elektryczna albo auto mialo kolizje, skutkiem ktorej ulegla uszkodzeniu m.in. wiazka silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem kabelek jutro jak przyjdzie to zrobie te wszystkie logi i wstawie tutaj.

---------- Post dopisany 04-09-2012 at 10:50 ---------- Poprzedni post napisany 03-09-2012 at 11:21 ----------

Przyszedł kabelek. Jakim programem robic logi ? vcds lite czy vag com ? vag com nie chce mi sie cos uruchomic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...