Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Błędy po instalacji sekwencji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zamontowałem gaz sekwencja po przejechaniu 150km "check engine" pokazaly sie błędy , skasowałem i po kolejnych 150-200km znowu "check engine" oto co pisze VAG:

16825 - Evap Emission Control Sys: Incorrect Flow

35-10 - - - Sporadyczny!

16684 - Wykryto wypadanie zaplonu -np: roznica cisnien

35-10 - - - Sporadyczny!

16686 - Wypadanie zaplonu w 2 cylindrze

35-10 - - - Sporadyczny!

17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean

35-10 - - - Sporadyczny!

17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean

35-10 - - - Sporadyczny!

17585 - O2S Correction Behind Catalyst: B2: Limit Reached

35-00 - -

18010 - Akumulator

35-10 - - - Sporadyczny!

16891 - Idle Control System: RPM too High

35-10 - - - Sporadyczny!

może ktoś to przetłumaczyć , czy związane jest to z gazem?

Opublikowano

czy związane jest to z gazem?

Może ale nie musi, błędy strojenia mieszanki mogą być powodem nieprawidłowej regulacji instalacji. Z powodu zbyt ubogiej mieszanki może też wypadać zpłon. Należało by zacząć od dokładnej regulacji instalacji i niewierz w to, że da się to zrobić na postoju.

Opublikowano

jedź do gaziarzy którzy montowali i niech to zrobią porządnie...

ps. adaptacja gazu w mojej V6 robi się na biegu jałowym :) wszystko elegancko śmiga (instalacja SGI2)

Opublikowano

to na pewno związane z gazem bo skasowałem błędy i dałem ognia na benzynie traskę z 80km non stop dep i nic ,jak tylko odpaliłem gaz i kręce 5tys obrotów to zaraz mruga check a później się już pali na stałe. Dzięki , jadę do gazowników.

Opublikowano

to na pewno związane z gazem bo skasowałem błędy i dałem ognia na benzynie traskę z 80km non stop dep i nic ,jak tylko odpaliłem gaz i kręce 5tys obrotów to zaraz mruga check a później się już pali na stałe. Dzięki , jadę do gazowników.

Jaką masz instalkę? Daj znać kolego, czy gazerzy sobie poradzili.

Opublikowano

instalacja to stag 300

gazownicy poradzili mi wymianę przewodów i świec , świece NGK dzisiaj wymieniłem, przewody niestety nie pasowały , kasuje błędy może chodziło o świece były jeszcze fabryczne i w złym stanie. Jak przejadę z 300km dam znać czy pomogło.

Po wymianie świec już samo sie nie zapala ale mruga nadal przy kickdownie

11-06 wymieniłem przewody na ngk , gaziarze zrobili mi że nie znika już benzyna z baku przy jeździe na gazie ,niestety wypadanie zapłonu pojawiło sie ponownie , czuć je nawet po pracy silnika jest gorzej niż było. Swiece i przewody koszt ok 400zł i coraz gorzej . Pier.... Gaz następna A4 w TDI.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...