Toma Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 zamontowałem gaz sekwencja po przejechaniu 150km "check engine" pokazaly sie błędy , skasowałem i po kolejnych 150-200km znowu "check engine" oto co pisze VAG: 16825 - Evap Emission Control Sys: Incorrect Flow 35-10 - - - Sporadyczny! 16684 - Wykryto wypadanie zaplonu -np: roznica cisnien 35-10 - - - Sporadyczny! 16686 - Wypadanie zaplonu w 2 cylindrze 35-10 - - - Sporadyczny! 17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean 35-10 - - - Sporadyczny! 17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean 35-10 - - - Sporadyczny! 17585 - O2S Correction Behind Catalyst: B2: Limit Reached 35-00 - - 18010 - Akumulator 35-10 - - - Sporadyczny! 16891 - Idle Control System: RPM too High 35-10 - - - Sporadyczny! może ktoś to przetłumaczyć , czy związane jest to z gazem?
mateogda Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 czy związane jest to z gazem? Może ale nie musi, błędy strojenia mieszanki mogą być powodem nieprawidłowej regulacji instalacji. Z powodu zbyt ubogiej mieszanki może też wypadać zpłon. Należało by zacząć od dokładnej regulacji instalacji i niewierz w to, że da się to zrobić na postoju.
mrdadi Opublikowano 31 Maja 2008 Opublikowano 31 Maja 2008 jedź do gaziarzy którzy montowali i niech to zrobią porządnie... ps. adaptacja gazu w mojej V6 robi się na biegu jałowym wszystko elegancko śmiga (instalacja SGI2)
Toma Opublikowano 1 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2008 to na pewno związane z gazem bo skasowałem błędy i dałem ognia na benzynie traskę z 80km non stop dep i nic ,jak tylko odpaliłem gaz i kręce 5tys obrotów to zaraz mruga check a później się już pali na stałe. Dzięki , jadę do gazowników.
miczek.mk Opublikowano 1 Czerwca 2008 Opublikowano 1 Czerwca 2008 to na pewno związane z gazem bo skasowałem błędy i dałem ognia na benzynie traskę z 80km non stop dep i nic ,jak tylko odpaliłem gaz i kręce 5tys obrotów to zaraz mruga check a później się już pali na stałe. Dzięki , jadę do gazowników. Jaką masz instalkę? Daj znać kolego, czy gazerzy sobie poradzili.
Toma Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2008 instalacja to stag 300 gazownicy poradzili mi wymianę przewodów i świec , świece NGK dzisiaj wymieniłem, przewody niestety nie pasowały , kasuje błędy może chodziło o świece były jeszcze fabryczne i w złym stanie. Jak przejadę z 300km dam znać czy pomogło. Po wymianie świec już samo sie nie zapala ale mruga nadal przy kickdownie 11-06 wymieniłem przewody na ngk , gaziarze zrobili mi że nie znika już benzyna z baku przy jeździe na gazie ,niestety wypadanie zapłonu pojawiło sie ponownie , czuć je nawet po pracy silnika jest gorzej niż było. Swiece i przewody koszt ok 400zł i coraz gorzej . Pier.... Gaz następna A4 w TDI.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się