Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Błędy po instalacji sekwencji


Toma
 Share

Recommended Posts

zamontowałem gaz sekwencja po przejechaniu 150km "check engine" pokazaly sie błędy , skasowałem i po kolejnych 150-200km znowu "check engine" oto co pisze VAG:

16825 - Evap Emission Control Sys: Incorrect Flow

35-10 - - - Sporadyczny!

16684 - Wykryto wypadanie zaplonu -np: roznica cisnien

35-10 - - - Sporadyczny!

16686 - Wypadanie zaplonu w 2 cylindrze

35-10 - - - Sporadyczny!

17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean

35-10 - - - Sporadyczny!

17538 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Lean

35-10 - - - Sporadyczny!

17585 - O2S Correction Behind Catalyst: B2: Limit Reached

35-00 - -

18010 - Akumulator

35-10 - - - Sporadyczny!

16891 - Idle Control System: RPM too High

35-10 - - - Sporadyczny!

może ktoś to przetłumaczyć , czy związane jest to z gazem?

Link to comment
Share on other sites

czy związane jest to z gazem?

Może ale nie musi, błędy strojenia mieszanki mogą być powodem nieprawidłowej regulacji instalacji. Z powodu zbyt ubogiej mieszanki może też wypadać zpłon. Należało by zacząć od dokładnej regulacji instalacji i niewierz w to, że da się to zrobić na postoju.

Link to comment
Share on other sites

jedź do gaziarzy którzy montowali i niech to zrobią porządnie...

ps. adaptacja gazu w mojej V6 robi się na biegu jałowym :) wszystko elegancko śmiga (instalacja SGI2)

Link to comment
Share on other sites

to na pewno związane z gazem bo skasowałem błędy i dałem ognia na benzynie traskę z 80km non stop dep i nic ,jak tylko odpaliłem gaz i kręce 5tys obrotów to zaraz mruga check a później się już pali na stałe. Dzięki , jadę do gazowników.

Link to comment
Share on other sites

to na pewno związane z gazem bo skasowałem błędy i dałem ognia na benzynie traskę z 80km non stop dep i nic ,jak tylko odpaliłem gaz i kręce 5tys obrotów to zaraz mruga check a później się już pali na stałe. Dzięki , jadę do gazowników.

Jaką masz instalkę? Daj znać kolego, czy gazerzy sobie poradzili.

Link to comment
Share on other sites

instalacja to stag 300

gazownicy poradzili mi wymianę przewodów i świec , świece NGK dzisiaj wymieniłem, przewody niestety nie pasowały , kasuje błędy może chodziło o świece były jeszcze fabryczne i w złym stanie. Jak przejadę z 300km dam znać czy pomogło.

Po wymianie świec już samo sie nie zapala ale mruga nadal przy kickdownie

11-06 wymieniłem przewody na ngk , gaziarze zrobili mi że nie znika już benzyna z baku przy jeździe na gazie ,niestety wypadanie zapłonu pojawiło sie ponownie , czuć je nawet po pracy silnika jest gorzej niż było. Swiece i przewody koszt ok 400zł i coraz gorzej . Pier.... Gaz następna A4 w TDI.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...