Jump to content
IGNORED

[B6 ASN] uszkodzona miska


MALY A4
 Share

Recommended Posts

rozwalilem miske olejowa i wszystko sie zatarlo ... wymienilem na nowe wpakowalem 5500zl ale zle rozrzad ustawili i zawor spotkal sie z tlokiem ..... znowu wpakowalem 6000zl i teraz kontrolka silnika sie zapala jak depne pozadnie , cos terkota i wodole nie raz nie chce zapalic. jak odlacze klemy to kontrolka gasnie ale jak walne po garach to znowu sie pali itd . mechnicznie chyba wszysko wpozadku bo to by pociagnelo dalej cos ze soba a jest w miare cisz , chyba kaputer fiksuje ???

Dopisany: 30 Maj 2008, 15:13

--------------------------------------------------------------------------------

a i terkotanie tez jes powyzej 2 tys obrotow . wiesz moze co to terkocze ????

Link to comment
Share on other sites

tak ;([br]Dopisany: 30 Maj 2008, 15:26 _________________________________________________nie katuj mnie tak dlugo :slina: odpisz co to moze byc :wallbash:[br]Dopisany: 30 Maj 2008, 15:30 _________________________________________________no gdzie on uciekl ten krotki :mysli:

Link to comment
Share on other sites

ruszaj do mechaniora i powiedz mu żeby dostał się do kolektora ssącego tak żeby mógł wyciągnąc zawór ciśnieniowy - taka dluga rura z tworzywa z "grzybkiem" ( rura w całości mieści się w kolektorze a grzybek wystaje na zewnątrz ) - u Ciebie pewnie jest pęknięta albo wogóle złamana (grzybek osobno rura osobno) - potem zwróć uwagę na końcówke tej rury (kończy się metalowym trzpieniem) - jeżeli trzpień na końcu jest zeszlifowany w stożek (powinien być regularny walec z frezem) to masz zawór ciśnieniowy i kolektor ssący do wymiany... :kwasny: - koszt zaworu w ASO coś koło 800 zeta -okres oczekiwania na część jakieś 3 tygodnie - w kraju nie dostępny od ręki. Jaki jest koszt kolektora nie wiem... - ja kupiłem najpierw sam zawór w ASO a potem udało mi się dostać cały kompletny kolektor (z zaworem) z rozbitej a4 więc jakby co zawór mam do pchnięcia - kolektora musisz poszukać - czywiscie jeżeli to jest to :mysli:

Link to comment
Share on other sites

dzieki kolego tylko ze ja jestem daleko od Polski naszej kochanej a tutaj to hohoho a moze i jeszcze drozsze wszystko . bede musial sie przemeczyc jakos , ale sam to rozbiore i sprawdze . :wallbash:[br]Dopisany: 30 Maj 2008, 15:56 _________________________________________________najpierw nie chce odpalic ... jak juz zapali to kopci przez chwile jak diabli , plywaja obroty az w koncu sie poprawia . zlom totalny

Link to comment
Share on other sites

zlom totalny

Nie no. Chyba sam jesteś sobie winien. Kontrolka od cisnienia oleju nie swiecila sie jak olej wywaliło? Musisz uważać na wszystkie czerwone kontrolki na tablicy. To podstawa.

Link to comment
Share on other sites

boze nie strasz ;( wpakowalem tyle kasy w niego a tu jeszcze dalej jakies jaja :wallbash:[br]Dopisany: 30 Maj 2008, 16:14 _________________________________________________wiem ze tp moja wina ... tylko mowie ze cala glowice naprawialem nowe walki rozrzadu zawory szklanki nowy tlok panewki praktycznie wszystko nowe a i tak dalej jakies jaja wychodza . ;(

Link to comment
Share on other sites

no właśnie... -małe kawałki plastiku fruwaja Ci po kolektorze ssącym - jak któryś wpadnie do cylindra to zostaje spalany -a jak wpadnie tam jakiś większy kawałek to będziesz miał zonk.

Link to comment
Share on other sites

jak ja nie nawidze tego silnika :evil: a mialo byc tak pieknie :polew:

Przecież to nie jego wina :wallbash:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...