Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ASN] uszkodzona miska


MALY A4

Rekomendowane odpowiedzi

rozwalilem miske olejowa i wszystko sie zatarlo ... wymienilem na nowe wpakowalem 5500zl ale zle rozrzad ustawili i zawor spotkal sie z tlokiem ..... znowu wpakowalem 6000zl i teraz kontrolka silnika sie zapala jak depne pozadnie , cos terkota i wodole nie raz nie chce zapalic. jak odlacze klemy to kontrolka gasnie ale jak walne po garach to znowu sie pali itd . mechnicznie chyba wszysko wpozadku bo to by pociagnelo dalej cos ze soba a jest w miare cisz , chyba kaputer fiksuje ???

Dopisany: 30 Maj 2008, 15:13

--------------------------------------------------------------------------------

a i terkotanie tez jes powyzej 2 tys obrotow . wiesz moze co to terkocze ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ;([br]Dopisany: 30 Maj 2008, 15:26 _________________________________________________nie katuj mnie tak dlugo :slina: odpisz co to moze byc :wallbash:[br]Dopisany: 30 Maj 2008, 15:30 _________________________________________________no gdzie on uciekl ten krotki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ruszaj do mechaniora i powiedz mu żeby dostał się do kolektora ssącego tak żeby mógł wyciągnąc zawór ciśnieniowy - taka dluga rura z tworzywa z "grzybkiem" ( rura w całości mieści się w kolektorze a grzybek wystaje na zewnątrz ) - u Ciebie pewnie jest pęknięta albo wogóle złamana (grzybek osobno rura osobno) - potem zwróć uwagę na końcówke tej rury (kończy się metalowym trzpieniem) - jeżeli trzpień na końcu jest zeszlifowany w stożek (powinien być regularny walec z frezem) to masz zawór ciśnieniowy i kolektor ssący do wymiany... :kwasny: - koszt zaworu w ASO coś koło 800 zeta -okres oczekiwania na część jakieś 3 tygodnie - w kraju nie dostępny od ręki. Jaki jest koszt kolektora nie wiem... - ja kupiłem najpierw sam zawór w ASO a potem udało mi się dostać cały kompletny kolektor (z zaworem) z rozbitej a4 więc jakby co zawór mam do pchnięcia - kolektora musisz poszukać - czywiscie jeżeli to jest to :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki kolego tylko ze ja jestem daleko od Polski naszej kochanej a tutaj to hohoho a moze i jeszcze drozsze wszystko . bede musial sie przemeczyc jakos , ale sam to rozbiore i sprawdze . :wallbash:[br]Dopisany: 30 Maj 2008, 15:56 _________________________________________________najpierw nie chce odpalic ... jak juz zapali to kopci przez chwile jak diabli , plywaja obroty az w koncu sie poprawia . zlom totalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zlom totalny

Nie no. Chyba sam jesteś sobie winien. Kontrolka od cisnienia oleju nie swiecila sie jak olej wywaliło? Musisz uważać na wszystkie czerwone kontrolki na tablicy. To podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boze nie strasz ;( wpakowalem tyle kasy w niego a tu jeszcze dalej jakies jaja :wallbash:[br]Dopisany: 30 Maj 2008, 16:14 _________________________________________________wiem ze tp moja wina ... tylko mowie ze cala glowice naprawialem nowe walki rozrzadu zawory szklanki nowy tlok panewki praktycznie wszystko nowe a i tak dalej jakies jaja wychodza . ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie... -małe kawałki plastiku fruwaja Ci po kolektorze ssącym - jak któryś wpadnie do cylindra to zostaje spalany -a jak wpadnie tam jakiś większy kawałek to będziesz miał zonk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja nie nawidze tego silnika :evil: a mialo byc tak pieknie :polew:

Przecież to nie jego wina :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...