Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ściągnięciem miski olejowej


zabijaka

Rekomendowane odpowiedzi

No uparty to jesteś, tylko proponuje abyś tą cechę wykorzystywał lepiej,bo inaczej będziesz błądził i niepotrzebnie się wkurzał.Niestety ale w mechanice pojazdowej są zasady których nie można lekceważyć bo potem wychodzą takie kwiatki jak u Ciebie. Przypominasz mi kolegę z pracy który chodzi i wypytuje o różne sprawy związane z mechaniką ,a w końcu i tak robi po swojemu i w efekcie miał trzy Audi i w każdej wykończył silnik.( szsczęście że jest kierowcą:grin:).

Powracając do tematu to dudnienie to brak zapłonu na jednym cylindrze, prawdopodobnie na tym ze starymi pierścieniami, ale bez paniki . Kichnięcia w czasie jazdy pokazują że ten cylinder chce pracować,więc sprawdź na spokojnie kable WN ,może pomyliłeś kolejność,może są zaoliwione i mają przebicia , wykręć świece i popatrz która jest zalana,może padła.Jak to sprawdzisz daj znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc, świece wykręciłem i ten cylinder gdzie są stare pierścienie ma mokrą świece, reszta sucha... przewodów kolejność prawidłowa i są czyste. Niestety dzisiaj nie udało mi się odpalić silnika, miałem mało czasu a okazało się, że akumulator mi padł. Ogólnie był już w kiepskiej kondycji... Tak więc powinno pomóc oczyszczenie/osuszenie świecy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamień tą świece z innym cylindrem, być może jest to wina świecy, jak po zmianie silnik będzie dalej kulał, spr. ponownie świece na tym cylindrze. Jeśli okaże się że następna swieca nie pali na tym cylindrze, a kable i świece zostały wyeliminowanie, to z tym raczej już nic nie zrobisz, musiałbyś wymieniać pierścienie, dla 100%pewności zmierzylbym kompresje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do tematu poraz ostatni i można go zamknąć ;)

Samochód przestał kopcić czyli sukces ;) Tak wyżej doradzał forumowicz waskivw, że będą to pewno pierścienie, tak było faktycznie i wielkie podziękowanie dla Niego ;)

Wymieniłem na pominiętym cylindrze pierścienie, wykręciłem urwaną szpilkę z głowicy, obecnie samochód jeździ i ma się dobrze. Teraz pora na modzenie przy karoserii i wnętrzu ;D

Podziękowania również dla bediks za wskazówki ;)

Przypomnę, że samochód kopcił tylko jak się nagrzał, z wymontowanym termostatem można było jeździć, nie kopcił wtedy... przyczyna była w pierścieniach, nie w głowicy ani w bloku silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...