marcing 0 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 jak zaciagam reczny to z lewego tylniego zacisku wycieka mi plyn hamulcowy, moze ktos wie jak to naprawic czy tam sie wymienia jakies uszczelniacze czy co????????? audi a4 1.6 95r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 jest na forum w dziale warsztat ja sie zabrac do hamulców Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wąski 2 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 http://www.a4-klub.pl/smf/warsztat_zrob_to_sam-b18.0/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawek k 0 Opublikowano 13 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2008 Witam. Miałem ten sam problem. Chodzi zapewne o oring uszczelniający cięgło hamulca ręcznego. Z czasem zaczyna on przepuszczać. Mechanik powiedział ze zazwyczaj wymiana samego oringu nie wystarcza poniewaz samo cięgło jest juz skorodowane i nawet nowy oring nie zapewnia właściwego uszczelnienia ponieważ są wżery na cięgle i najlepiej kupic gdzie cały zacisk. zacisk oczywiście używany to wydatek około 250zł wiec dosc duzo. Warto kupic zestaw regeneracyjny zacisku tylnego i wymienic ten oring dodatkowo uszczelniajac go sylikonem, ja tak zrobiłem i narazie nie cieknie. zestaw regenaracyjny to wydatek 19 zł. wymiana tez nie jest trudna wystarczy zdjac koło odkrecic dosłownie 3 sruby i wydłubac srubokretem stary oring. Warto sprobowac zanim wyda sie kase na i tak nie pewny zacisk. pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr26a4 1 Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Koledzy czyli jak cieknie przy cięgle ręcznego to wystarczy odkręcić cięgno i wymienić ten oring? Czy trzeba cały zacisk rozebrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal0 0 Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Trzeba cały zacisk rozbierać bo inaczej do oringu się nie dostaniesz. Ściągasz tłoczek, później jest seger i dopiero wyciągasz ten cały trzpień na którym jest oring. Tylko ostrożnie w tej ostatniej fazie bo są tam takie trzy małe kuleczki które łatwo zgubić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fudi Opublikowano 17 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2010 Ja mam to samo i zamiast zakładać nowe tematy to przeczytałem FAQ : http://www.a4-klub.pl/smf/faq_forum_uklad_hamulcowy-t23086.0.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się