rookie Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 Pacjent: VW New Beetle 2002 rok silnik 1.9 TDI 74kW/101 KM kod ATD objawy: w czasie jazdy zapala się kontrolka check engine, silnik traci część mocy i dostaje wibracji (rzuca nim). na komputerze wywaliło błąd elektryczny pompowtrysku na 1 cylindrze i błąd spalania na 1 cylindrze Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu praca wraca do normy po czym np. po 200/300 km kontrolka i objawy wracają. Czyżby pompowtrysk padał? Jak to się naprawia? Pozdrawiam
adrian998998 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Zaczalbym od uszczelniaczy na pompkach i sprawdzeniu wiazki wtryskowej. Mozesz rowniez przelozyc ten 1 wtrysk np na 2 i bedzie wiadomo czy napewno to pompka.
waskivw Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 Uszczelniacze bym odpuścił jak pali od strzała po nocy , bankowo zły styk na pompce , odpiąć wtyczkę podoginać piny i będzie żył .
rookie Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 Uszczelniacze bym odpuścił jak pali od strzała po nocy , bankowo zły styk na pompce , odpiąć wtyczkę podoginać piny i będzie żył . Miałeś rację. Naprawione. Silnik hula aż miło. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się