rookie Posted September 17, 2012 Posted September 17, 2012 Pacjent: VW New Beetle 2002 rok silnik 1.9 TDI 74kW/101 KM kod ATD objawy: w czasie jazdy zapala się kontrolka check engine, silnik traci część mocy i dostaje wibracji (rzuca nim). na komputerze wywaliło błąd elektryczny pompowtrysku na 1 cylindrze i błąd spalania na 1 cylindrze Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu praca wraca do normy po czym np. po 200/300 km kontrolka i objawy wracają. Czyżby pompowtrysk padał? Jak to się naprawia? Pozdrawiam
adrian998998 Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Zaczalbym od uszczelniaczy na pompkach i sprawdzeniu wiazki wtryskowej. Mozesz rowniez przelozyc ten 1 wtrysk np na 2 i bedzie wiadomo czy napewno to pompka.
waskivw Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 Uszczelniacze bym odpuścił jak pali od strzała po nocy , bankowo zły styk na pompce , odpiąć wtyczkę podoginać piny i będzie żył .
rookie Posted September 23, 2012 Author Posted September 23, 2012 Uszczelniacze bym odpuścił jak pali od strzała po nocy , bankowo zły styk na pompce , odpiąć wtyczkę podoginać piny i będzie żył . Miałeś rację. Naprawione. Silnik hula aż miło. Pozdrawiam
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now