oktawiusz5 Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 tak jak w temacie rozebrałem alternator, widać już ostatnie podrygi pierścieni ślizgowych http://img09.allegroimg.pl/photos/400x300/25/94/70/55/2594705550 i szczotek oraz są odczuwalne luzy na łożyskach wiec chcę w porę to zlikwidować . http://img18.allegroimg.pl/photos/400x300/25/77/70/99/2577709981, wiec nasuwa się pytanie jak wymienić pierścienie ślizgowe ( komutator) oraz jak zdjąć koło pasowe z wolno biegiem.
OLIVER Posted September 18, 2012 Posted September 18, 2012 tak jak w temacie rozebrałem alternator, widać już ostatnie podrygi pierścieni ślizgowych http://img09.allegroimg.pl/photos/400x300/25/94/70/55/2594705550 i szczotek oraz są odczuwalne luzy na łożyskach wiec chcę w porę to zlikwidować . http://img18.allegroimg.pl/photos/400x300/25/77/70/99/2577709981, wiec nasuwa się pytanie jak wymienić pierścienie ślizgowe ( komutator) oraz jak zdjąć koło pasowe z wolno biegiem. Moze ten temat Ci pomoże ...... http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/b5-adp-alternator-216766/#post2576105 A do a do koła pasowego musisz mieć specjalny klucz coś takiego KLUCZ KOŁA PASOWEGO ALTERNATORA BOSCH VW VALEO T50 (2609267540) - motoAllegro
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now