Jump to content
IGNORED

Brak mocy na zimnym silniku


MAYESTIC
 Share

Recommended Posts

Witam mam problem z moim silnikiem od pewnego czasu jakieś 6 miesięcy silnik po odpaleniu rano i zaczęciu jazdy do obrotów 2100 bardzo muli po przekroczeniu tych obrotów auto strzela do przodu jak strzała dziwna jest to sprawa bo to się dzieje tylko po długim postoju i po pierwszym ruszeniu potem jest wszystko w porządku, ale dzisiaj to wystraszyłem się bo wyjechałem na ulice i oczywiście był ten objaw ale zaczął palić na 3 gary wystraszyłem się tego i szybko zjechałem na pobocze i zgasiłem go po odpaleniu było wszystko w porządku panowie czy może to być objaw uszkodzonego pompowtrysku czy kończy się jakiś sprawdzałem na vagu pokazuje ze pompki są ok wszystkie są bliskie 0.

Link to comment
Share on other sites

Powinieneś zrobić komplet logów statycznych, dynamicznych, oraz basic settings i wrzucić d działu diagnostyka wtedy być może uda się ustalić co jest przyczyną tego objawu.

Link to comment
Share on other sites

mozliwe ze egr.Badz uklad rozrzadu

EGR wymieniałem rok temu a rozrząd był wymieniany jakieś 20 tys km temu

Be względu na to zrób logi (wszystko opisane w dziale diagnostyka)- jeśli nie masz kabla spróbuj się z kimś umówić żeby Ci pomógł, a jeżeli nie masz takiej możliwości: kup kabelek od viakena (Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji, czarny za 54zł). Na allegro wystawia. W razie wątpliwości:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/all-vag-com-kupic-2749/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...