bobikos Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 Powiedzcie mi jak rozpoznać, kiedy brak jest naklejki i nie ma możliwości podpięcia pod VAG. Jak w takiej sytuacji rozpoznać silniki w wersji HIGH? tzn z końcówką E, F, G? O ile wiem to po ilości pinów we wtyczkach, zapewne we wtyczce od lusterek będzie więcej pinów. Ma kotoś z was zdjęcia lub mógłby dokładnie opisać? Dzięki
Lukasz_mk2 Posted September 28, 2012 Posted September 28, 2012 chyba o to chodzi?? Generalnie to moduł musi mieć wszystkie możliwe piny. Tylko jest chyba jeszcze jedna sprawa, a mianowicie jak rozpoznać moduł europejski od anglika??
bobikos Posted September 28, 2012 Author Posted September 28, 2012 dzięki. Wiem że rozpoznanie anglika to problem ale jeśli jest wyciągany z europejczyka to można zakładać że jest ok.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now