Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Słupecko - Konińskie


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

Ciężko mi powiedzieć jak to tam w B6 wychodzi, nie wiem też jak się ceny robocizny kształtują bo ja u siebie robiłem sam. Moje koszty to było 250 zł za elektryka - z tym że u mnie był większy kosmos do ogarnięcia niż pewnie byłby u ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Z tego 2.0 najlepiej i najtaniej pewnie na jakieś 2.4 można sie przesiąść. Wydech to nie problem, silnik tez nie a udane konstrukcje a w gratisie 35KM i trochę Niuta i dziwek.

Jak miałbym wj***c z 3-3.5 tys w remonty to spokojnie ogarniesz taki podstawowy swap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 ma jeden tlumik, 1.8t ma podwójny tak jak 2.4 czy 2.8. Sam nie wiem, moze by kute tłoki? Zwiększają kompresje z 8.5 do 12.4 i chyba zrobiły by robote

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam dylemat. 2,4 i dźwięk Vałki czy 1,8T i turbo. Padło na turbo. Co do trudności SWAPa to jeden ch**** czy 2,4 czy 1,8T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego wybrałem 2.4 bo koszty mniejsze. Ale jak tak to 1.8t niech wpada a właściciel bedzie zadowolony :)

2.8 nie szły w b6 tylko 3.0 ale tam jak sie kupiło wydeptany egzemplarz to głowica może pęknąć. Ale 2.8 30V + kolektory wydechowe z 3.0, katy out, jakaś wkładka, mała regulacja i ponad 205KM wyrzuci :)

Btw

Tlumik przy takiej operacji to najmniejszy problem wszytko p&p.

Edytowane przez darek995
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że kombinowanie z tlumikami, katami, sankami pod silnik, uchwytami i elektryką pochłonie to zbyt dużo kasy. Do tego koszt robocizny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graty z 2.0 mozna opylic. A wrazenianz jazdy? Chociaz z tego 2.4.

Ale to twoj wybor i opcja z swap to pewne abstrakcja :) gdyby moj ABC nie byl w swietnej kondycji to bym zapakowal 2.8 z modem. Ale ja mam b5.

Tapniete z Galaxy Taba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z silnikiem nic się nie dzieje, tylko żłopie olej. Poczekam az kleknie chyba, nowe org pierścienie są źle zaprojektowane. Szlif i kute sportowe tłoki lub ogarniety mechanik co by cos dopasował. Swap to skabonka bez dna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka znowu skarbonka ;/ wjebiesz 2 tys i bedzie to samo bo 2.0 L to porażka w tych b6 tak czy siak bedzie brac olej a swaap cie najtaniej wyniesie niż to remontować pakowac 2.4 i po problemie :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...