Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Problem z ciśnieniem oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

wymieniłem popychacze te 8 (czyli te większe) złożyłem z powrotem i mi już nie nabiło oleju do góry silnika. silnik pracował jak diesel, na 2 dzień zmierzyłem ciśnienie na zimnym 0.5 na rozgrzanym 0,2.....ktoś ma jakiś pomysł ?

Opublikowano

skupilbym sie nad tym co rozbierales wymieniales i skladales

nasuwaja sie albo uszkodzone lub niewlasciwe popyhacze, albo cos zle poskladales

Opublikowano

NIe pomoge Ci w tym problemie ale mam pytanie :)

Da sie wymienic popychacze ( i wogole dostac do zaworow ) bez rozbierania rozrzadu?

Opublikowano

nie da sie hehe ;) problemu bym upatrywal w tym ze jak wyczyscilem silnik i w ogole wymienilem te popychacze to juz nie bylo rady zeby nabić tam olej z powrotem.....no bo co innego ? skoro mam cisnienie 0,5 na zimnym.....co o tym myslicie

Opublikowano

podlacze sie pod tem temat, zeby nie zakladac nowego,

wczoraj odebralem autko od mechanika po wymianie pompy oleju na febi, panewek na sputterowe i popychaczy, przy okazji nowy olej motul 8100 i zamontowalem wskaznik cisnienia oleju auto gauge. nie chce zeby ten wskaznik byl tylko bajerem, ma mi dawac konkretne informacje, ale jak je czytac?

i jakie powinno byc wlasciwe cisnienie oleju w aeb?

wskaznik ma skale do 7barow, jak silnik zimny to na wskazniku wskazowka wychyla sie ponad te 7b jadac na biegu na niskich obrotach. po kilku chwilach wrzucajac na luz, wskzowka powedrowala w okolice 5b.

jak juz sie auto rozgrzalo, to wskazowka cisnienia wedrowala prawie tak samo jak wskazowka obrotomierza :decayed: pomyslalem sobie what the f*ck? mechanik mi to pod obrotomierz podpial, zglupialem, na rozgrzanym silniku na biegu jalowym wskazowka pokazywala w granicach 0,5-0,9b.

potrzebuje oswiecenia :hi:

Opublikowano

nie da sie hehe ;) problemu bym upatrywal w tym ze jak wyczyscilem silnik i w ogole wymienilem te popychacze to juz nie bylo rady zeby nabić tam olej z powrotem.....no bo co innego ? skoro mam cisnienie 0,5 na zimnym.....co o tym myslicie

jak się zakłada nowe "szklanki" to z tego co wiem trzeba je zanurzyć w oleju najlepiej jeszcze przed rozebraniem silnika żeby jak najdłużej sobie poleżały i przez te boczne otworki olej sobie wleciał jak zakładasz w gniazda, otwory w popychaczach powinny nachodzić na otwory w bloku głowicy :decayed: w jaki sposób czyściłeś silnik? bo jak głowice od środka to bardzo możliwe że pozapychałeś jakieś kanały olejowe albo smoka

Opublikowano

Na zimnym 5-7bara

Na rozgrzanym 1,6-2,5 bara (3000rpm 5-6bara)

Opublikowano

no to tak wlasnie mi pokazuje jak napisales Krzysiek, dzieki, uspokoilem sie troche

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...