Jump to content
IGNORED

[B5 AEB] Problem z ciśnieniem oleju


jacaq
 Share

Recommended Posts

Witam,

wymieniłem popychacze te 8 (czyli te większe) złożyłem z powrotem i mi już nie nabiło oleju do góry silnika. silnik pracował jak diesel, na 2 dzień zmierzyłem ciśnienie na zimnym 0.5 na rozgrzanym 0,2.....ktoś ma jakiś pomysł ?

Link to comment
Share on other sites

skupilbym sie nad tym co rozbierales wymieniales i skladales

nasuwaja sie albo uszkodzone lub niewlasciwe popyhacze, albo cos zle poskladales

Link to comment
Share on other sites

nie da sie hehe ;) problemu bym upatrywal w tym ze jak wyczyscilem silnik i w ogole wymienilem te popychacze to juz nie bylo rady zeby nabić tam olej z powrotem.....no bo co innego ? skoro mam cisnienie 0,5 na zimnym.....co o tym myslicie

Link to comment
Share on other sites

podlacze sie pod tem temat, zeby nie zakladac nowego,

wczoraj odebralem autko od mechanika po wymianie pompy oleju na febi, panewek na sputterowe i popychaczy, przy okazji nowy olej motul 8100 i zamontowalem wskaznik cisnienia oleju auto gauge. nie chce zeby ten wskaznik byl tylko bajerem, ma mi dawac konkretne informacje, ale jak je czytac?

i jakie powinno byc wlasciwe cisnienie oleju w aeb?

wskaznik ma skale do 7barow, jak silnik zimny to na wskazniku wskazowka wychyla sie ponad te 7b jadac na biegu na niskich obrotach. po kilku chwilach wrzucajac na luz, wskzowka powedrowala w okolice 5b.

jak juz sie auto rozgrzalo, to wskazowka cisnienia wedrowala prawie tak samo jak wskazowka obrotomierza :decayed: pomyslalem sobie what the f*ck? mechanik mi to pod obrotomierz podpial, zglupialem, na rozgrzanym silniku na biegu jalowym wskazowka pokazywala w granicach 0,5-0,9b.

potrzebuje oswiecenia :hi:

Link to comment
Share on other sites

nie da sie hehe ;) problemu bym upatrywal w tym ze jak wyczyscilem silnik i w ogole wymienilem te popychacze to juz nie bylo rady zeby nabić tam olej z powrotem.....no bo co innego ? skoro mam cisnienie 0,5 na zimnym.....co o tym myslicie

jak się zakłada nowe "szklanki" to z tego co wiem trzeba je zanurzyć w oleju najlepiej jeszcze przed rozebraniem silnika żeby jak najdłużej sobie poleżały i przez te boczne otworki olej sobie wleciał jak zakładasz w gniazda, otwory w popychaczach powinny nachodzić na otwory w bloku głowicy :decayed: w jaki sposób czyściłeś silnik? bo jak głowice od środka to bardzo możliwe że pozapychałeś jakieś kanały olejowe albo smoka

Link to comment
Share on other sites

Na zimnym 5-7bara

Na rozgrzanym 1,6-2,5 bara (3000rpm 5-6bara)

Link to comment
Share on other sites

no to tak wlasnie mi pokazuje jak napisales Krzysiek, dzieki, uspokoilem sie troche

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...