Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AKN] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

w końcu udało mi się podłączyć VAG do mojej A4 i zrobić logi. Bardzo proszę kolegów o ich analizę (logi statyczne).

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Logi BS

Log-01-000

f012ba44b186d3adm.jpg

Log-01-003

d2a7b68c16ace16em.jpg

Log-01-004

689f28c50f022b5dm.jpg

Log-01-011

da8082fcfe4b368em.jpg

Logi normalnie

Log-01-000

42d67d7e8eb0a7fcm.jpg

Log-01-001

54132dcce0a00afcm.jpg

Log-01-003

a102213d15ae7014m.jpg

Log-01-004

87018661c96769b3m.jpg

Log-01-007

a0d11f6c108c883em.jpg

Log-01-011

522d7451143db7dcm.jpg

Log-01-013

549bee9acad8f2cbm.jpg

Log-01-014

d8c70feab8898b90m.jpg

Log-01-018

357ba820c45fa2c3m.jpg

Opublikowano

Z tego co jest mozna wyczytac...

- termostat do wymiany lub slabo dogrzałes fure..

- EGR - zaslepiony lub super brudny lub motor przed probą za dlugo chodzil na wolnych obrotach

- kąt wtrysku do korekty - w 004 BS kiedy pokaże się LATE wartość ma byc 2.0 ATDC (Tolerancja +/- 0.5*)

reszta po dynamicznych :)

Opublikowano

Na zegarze było 90stopni C ale rzeczywiście chodził z 20min żeby się zagrzać. Ale zrobiłem przygazówke, tak jak napisane na stronce o diagnostyce...

Miałem robiony rozrząd w serwisie i mówili że wszystko ok, a tu proszę... Będzie trzeba reklamować. Pewnie nie mogli się połączyć tak jak ja i dali sobie spokój z ustawianiem.

I tak myślałem że EGR coś nie tak, bo w ogólnie nie reaguje...

A mam jeszcze pytanie. Ostatnimi czasy trochę jest słabszy i tak jakby więcej palił. Zauważyłem, że jak jest zimny, tzn. zapalam i jadę to zbiera się szybciej. Nie mówię tu o gazowaniu (max obrotów 2000), do 2000 obrotów ładnie przyspiesza. Wystarczy, że się trochę zagrzeje i już nie jest tak ładnie :(

Od 800 do 1800 przyspiesza spokojnie, później dostaje małego kopa tak przy około 1900 ale zaraz słabnie. Czuje się tak jakby turbo ruszyło ale coś nagle zatrzymuje przyspieszanie.

Co może być nie tak? Czy na tym etapie można stwierdzić co może być przyczyną?

I jeszcze jedno, czy jak się wymienia termostat to trzeba robierać cały przód?[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 17:46 _________________________________________________PS

EGR to jest odma?

Opublikowano

- zegar daje tylko orientacyjny pomiar - tak jak napisalem termika silnika jest do poprawy

- EGR - to nie to samo co odma

- odpowiedz na Twoje problemy byc moze pojawi sie jak zamiescisz logi dynamiczne

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeszcze jedna sprawa,

sprawdzając błędy w silniku otrzymałem błąd 00542 - Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80, Czujnik uniesienia igły - G80. Co to oznacza i co trzeba poprawić?

Oryginał:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 401 C 2

Component: 2.5l/4VT EDC 0000SG D61

Coding: 02012

Shop #: WSC 06325

1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-00 - Open or Short to B+

Readiness: N/A

PS

Logi dynamiczne będę robił jutro.

Opublikowano

wtryskiwacz sterujący jest uszkodzony lub odłączony :( nie ma sygnału z niego i dlatego zawsze pokazuje 0st w 004 (3 kol)

egr zaślepiony bądź niedomaga zawór sterujący ;ub też jest odłączony

[br]Dopisany: 05-06-2008, 21:36:37_________________________________________________termostat masz OK, zobacz przemik gr. 001 lub przewin 007 niżej tam już miał 87C

Opublikowano

wtryskiwacz sterujący jest uszkodzony lub odłączony :( nie ma sygnału z niego i dlatego zawsze pokazuje 0st w 004 (3 kol)

egr zaślepiony bądź niedomaga zawór sterujący ;ub też jest odłączony

[br]Dopisany: 05-06-2008, 21:36:37_________________________________________________termostat masz OK, zobacz przemik gr. 001 lub przewin 007 niżej tam już miał 87C

A gdzie znajduje się ten wtryskiwacz sterujący? Jak będę wiedział to sprawdzę czy nie jest odłączony.

I jeszcze jedno, skoro brak jest sygnału z niego to kątu wtrysku paliwa raczej nie da się ustawić? Mam rację czy się mylę?

Opublikowano

Faktycznie nizej jest drugi log z 007 (nie przewinąłem) czyli termika bylaby OK.

Moze kostka od sterujacego cos luzna... tego nie wiedzialem ze jak jest sterujacy odlaczony to odczyt kąta wtrysku bedzie przeklamany.... ale czlek sie uczy czegos codziennie :)

Opublikowano

Witam ponownie,

poniżej zamieszczam jeszcze ciepłe logi dynamiczne. Niestety nie poprawiłem jeszcze tego błędu 542 :(

Bardzo proszę o analizę.

log-01-000

5af149a58154b669m.jpg

log-01-001

ac1dfbc20899dcc6m.jpg

log-01-003

3995ff7ba18a2ab2m.jpg

log-01-004

43a8b76ca44e00f9m.jpg

log-01-008

6d38cea5228b0cf8m.jpg

log-01-010

053142dabb44584bm.jpg

log-01-011

cf06acc15c645d3dm.jpg

Czy widać z logów co może być przyczyną spadku przyspieszenia przy około 1900 obrotów?

Jeszcze raz dziękuje.

Opublikowano

Turbina - OK

LMM - lezy... tnie dawki paliwa w calym zakresie obrotów... to auto nie jedzie...

Pozdr

Opublikowano

LMM - lezy... tnie dawki paliwa w calym zakresie obrotów... to auto nie jedzie...

Do wymiany :) Czy mogę go sam wymienić i czy kupić oryginał czy jakiś zamiennik?

A jak inne parametry?

Opublikowano

Jak dawno wymianiales filtr powietrza ?

Opublikowano

Przegląd robiłem 1000km temu :) więc niedawno w ASO.[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2008, 18:19 _________________________________________________PS

Sprawdziłem ten wtryskiwacz sterujący. Wypiąłem kostkę, oczyściłem styki i sprawdziłem oporność. Nie wiem jak powinno być prawidłowo ale miałem przerwę (rezystancja powyżej 1MOhm). Zauważyłem, że obok tego wtrysku jest trochę brudny silnik, chyba od oleju. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie.

Pytanie teraz ile taki wtrysk kosztuje?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...