qwerty Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Witam, w końcu udało mi się podłączyć VAG do mojej A4 i zrobić logi. Bardzo proszę kolegów o ich analizę (logi statyczne). Z góry dziękuje i pozdrawiam. Logi BS Log-01-000 Log-01-003 Log-01-004 Log-01-011 Logi normalnie Log-01-000 Log-01-001 Log-01-003 Log-01-004 Log-01-007 Log-01-011 Log-01-013 Log-01-014 Log-01-018
przemik Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Z tego co jest mozna wyczytac... - termostat do wymiany lub slabo dogrzałes fure.. - EGR - zaslepiony lub super brudny lub motor przed probą za dlugo chodzil na wolnych obrotach - kąt wtrysku do korekty - w 004 BS kiedy pokaże się LATE wartość ma byc 2.0 ATDC (Tolerancja +/- 0.5*) reszta po dynamicznych
qwerty Opublikowano 4 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2008 Na zegarze było 90stopni C ale rzeczywiście chodził z 20min żeby się zagrzać. Ale zrobiłem przygazówke, tak jak napisane na stronce o diagnostyce... Miałem robiony rozrząd w serwisie i mówili że wszystko ok, a tu proszę... Będzie trzeba reklamować. Pewnie nie mogli się połączyć tak jak ja i dali sobie spokój z ustawianiem. I tak myślałem że EGR coś nie tak, bo w ogólnie nie reaguje... A mam jeszcze pytanie. Ostatnimi czasy trochę jest słabszy i tak jakby więcej palił. Zauważyłem, że jak jest zimny, tzn. zapalam i jadę to zbiera się szybciej. Nie mówię tu o gazowaniu (max obrotów 2000), do 2000 obrotów ładnie przyspiesza. Wystarczy, że się trochę zagrzeje i już nie jest tak ładnie Od 800 do 1800 przyspiesza spokojnie, później dostaje małego kopa tak przy około 1900 ale zaraz słabnie. Czuje się tak jakby turbo ruszyło ale coś nagle zatrzymuje przyspieszanie. Co może być nie tak? Czy na tym etapie można stwierdzić co może być przyczyną? I jeszcze jedno, czy jak się wymienia termostat to trzeba robierać cały przód?[br]Dopisany: 04 Czerwiec 2008, 17:46 _________________________________________________PS EGR to jest odma?
przemik Opublikowano 4 Czerwca 2008 Opublikowano 4 Czerwca 2008 - zegar daje tylko orientacyjny pomiar - tak jak napisalem termika silnika jest do poprawy - EGR - to nie to samo co odma - odpowiedz na Twoje problemy byc moze pojawi sie jak zamiescisz logi dynamiczne Pozdrawiam
qwerty Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2008 Jeszcze jedna sprawa, sprawdzając błędy w silniku otrzymałem błąd 00542 - Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza - G80, Czujnik uniesienia igły - G80. Co to oznacza i co trzeba poprawić? Oryginał: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 401 C 2 Component: 2.5l/4VT EDC 0000SG D61 Coding: 02012 Shop #: WSC 06325 1 Fault Found: 00542 - Needle lift Sensor (G80) 30-00 - Open or Short to B+ Readiness: N/A PS Logi dynamiczne będę robił jutro.
SebMis Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 wtryskiwacz sterujący jest uszkodzony lub odłączony nie ma sygnału z niego i dlatego zawsze pokazuje 0st w 004 (3 kol) egr zaślepiony bądź niedomaga zawór sterujący ;ub też jest odłączony [br]Dopisany: 05-06-2008, 21:36:37_________________________________________________termostat masz OK, zobacz przemik gr. 001 lub przewin 007 niżej tam już miał 87C
qwerty Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2008 wtryskiwacz sterujący jest uszkodzony lub odłączony nie ma sygnału z niego i dlatego zawsze pokazuje 0st w 004 (3 kol) egr zaślepiony bądź niedomaga zawór sterujący ;ub też jest odłączony [br]Dopisany: 05-06-2008, 21:36:37_________________________________________________termostat masz OK, zobacz przemik gr. 001 lub przewin 007 niżej tam już miał 87C A gdzie znajduje się ten wtryskiwacz sterujący? Jak będę wiedział to sprawdzę czy nie jest odłączony. I jeszcze jedno, skoro brak jest sygnału z niego to kątu wtrysku paliwa raczej nie da się ustawić? Mam rację czy się mylę?
przemik Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Faktycznie nizej jest drugi log z 007 (nie przewinąłem) czyli termika bylaby OK. Moze kostka od sterujacego cos luzna... tego nie wiedzialem ze jak jest sterujacy odlaczony to odczyt kąta wtrysku bedzie przeklamany.... ale czlek sie uczy czegos codziennie
qwerty Opublikowano 7 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2008 Witam ponownie, poniżej zamieszczam jeszcze ciepłe logi dynamiczne. Niestety nie poprawiłem jeszcze tego błędu 542 Bardzo proszę o analizę. log-01-000 log-01-001 log-01-003 log-01-004 log-01-008 log-01-010 log-01-011 Czy widać z logów co może być przyczyną spadku przyspieszenia przy około 1900 obrotów? Jeszcze raz dziękuje.
przemik Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Turbina - OK LMM - lezy... tnie dawki paliwa w calym zakresie obrotów... to auto nie jedzie... Pozdr
qwerty Opublikowano 8 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2008 LMM - lezy... tnie dawki paliwa w calym zakresie obrotów... to auto nie jedzie... Do wymiany Czy mogę go sam wymienić i czy kupić oryginał czy jakiś zamiennik? A jak inne parametry?
przemik Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Jak dawno wymianiales filtr powietrza ?
qwerty Opublikowano 9 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 9 Czerwca 2008 Przegląd robiłem 1000km temu więc niedawno w ASO.[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2008, 18:19 _________________________________________________PS Sprawdziłem ten wtryskiwacz sterujący. Wypiąłem kostkę, oczyściłem styki i sprawdziłem oporność. Nie wiem jak powinno być prawidłowo ale miałem przerwę (rezystancja powyżej 1MOhm). Zauważyłem, że obok tego wtrysku jest trochę brudny silnik, chyba od oleju. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie. Pytanie teraz ile taki wtrysk kosztuje?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się