kamil031 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 A co to za zawór ciśnienia oleju i gdzie on się znajduje? Czy chodzi ci o czujnik ciśnienia oleju
melo102 Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Witam sorki. ten zawor to w 2.0 ALT jest ,zerknij :http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_246.pdf, steruje ciśnieniem oleju w wariatorze. odnosnie tego zaworu to w necie poszukaj inf. Zamiesc jak cos bedziesz wiedzial. Powiniem byc na wysokosci filtra oleju o ile jest w AVJ a powinien (zawor zwrotny oleju)czy jakos tak.
KICHOL Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 w wariatorze znajduje się zawór zwrotny oleju ........zawór pada, olej ucieka, łańcuch się obluźnia, rano łańcuch terkoce.........łańcuch pada sporadycznie, wycierają się ślizgi łańcucha ale to grubo ponad 200tyś km.........to przypadłość silników turbo - benzynowych B6 które dobijają do 200tyś km przebiegu.........przerobiłem organoleptycznie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się