ziko02 1 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Witam koledzy. Pytanko brzmi. Gdzie na bagnecie jest max a gdzie minimum poziomu oleju? Czy górne załamanie bagnetu to maximum a dolne to minimum? Czy raczej chodzi o tą "kratkowaną" część bagnetu i jej górna granica to max? Może i głupie pytanie ale spotkałem sie z 2 różnymi odpowiedziami. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eu4yaon 1 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 miedzy pierwszym załamaniem a drugim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziko02 1 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 <br /><br /> U mnie wyglada bagnet tak. Czyli ta "kratkowana" powierzchnia to połowa? Jeśli drugie załamanie to max, a ja mam 3-4 mm ponad to.....? Lepiej spuścić ten nadmiar? Pytam bo jestem po wymianie, i mechanik mi tyle nalał. Sorry za kiepską jakość zdjęcia! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::KoNik::.. 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 dół tej kratkowanej powieszchni ( czyli przy przetłoczeniu dolnym ) to minimum, środek to optymalny poziom, a góra to max ( przy przetłoczeniu górnym ).... Tak na chłopski rozum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Poziomu max nie wolno przekraczać ze względu na uszkodzenie katalizatora. Jak go nie masz i jest naprawdę 3mm ponad załamanie to możesz jeździć, będzie pluł nieco olejem przez odmę ale tragedii nie będzie. Jakbyś miał z 1cm ponad maks to istniałoby ryzyko, że tłok będzie uderzał w olej w misie olejowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziko02 1 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Wiec masz odmienne zdanie co eu4yaon. Wg Ciebie nalal mi sporo ponad max. Koniecznie sie pozbyc nadmiaru czy moge tak jezdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::KoNik::.. 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Za dużo oleju to za duże ciśnienie w silniku a co za tym idzie większe ciśnienie na uszczelki, uszczelniacze itp. Zalezy ile za duzo żólty to optimum czerwony to max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziko02 1 Opublikowano 8 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Więc mam jakieś 4-5 mm ponad czerwona strzałkę. Więc dla świętego spokoju jutro wyrównam do maksymalnego stanu. dziękuję wszystkim za info. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Z tym wzrostem cisnienia to bez przesady Od czego jest odma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::KoNik::.. 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Wiadomo... ale lepiej zapobiegac i bagatelizować... niż potem klepać się w czoło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 Uwalone katy i podobne historie to ok, ale nie slyszalem jeszcze, zeby zwiekszony poziom oleju powodowal wzrost cisnienia w silniku i mial szkodliwy wplyw na usczelnienia, tak jak piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
..::KoNik::.. 0 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 O oleju i kacie to nawet na korkach pisze Ale po to jest wskazanie min. i max na bagnecie, aby mieć tą tolerancję, ale w zakresie tych 2 wskazań.... wiadomo, że nie ma co przesadzać bo wtedy balibyśmy sie jechać pod górkę czy zakręcie... A z tym poziomem oleju i wzrostem cisnienia miałem do czynienia... ale w motocyklu Ale wiadomo w aucie jest inaczej mamy mise z lustrem wody, smok pompa oleju... i olej jest spokojny, nie wydmuc**je uszczelek... racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trepek 140 Opublikowano 8 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2012 W motocyklu skrzynia korbowa nie jest otwarta i nie ma odpowietrzenia:naughty: Przynajmniej ja tyle wiem. Jak wleje się dużo za dużo oleju to wkońcu tłoki w DMP będą walić o lustro oleju i wał długo nie wytrzymie. Ale jak trochę się przeleje to jedynie (albo aż) kat dostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandamix 1 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 kiedyś na forum 80siatki ktoś pisał że samochody które jeżdżą w sporcie i nie są specjalnie przygotowane to żeby podczas dużych obciążeń nie brakowało smarowania to zalewa się ponad stan olejem,fakt faktem na krótka metę bo odma olej wypluje,u mnie człowiek jeździł w pracy Renault rok czasu z dwoma stanami oleju i samochód dalej żyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 12 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2012 Jesli chodzi o obciazenia, to nie maja one nic wspolnego ze stanem oleju. Czy bedzie go wiecej, czy mniej to nie jest istotne, wazne zeby byl stan. W sportowyych autach chodzi tylko o przeciazenia, ktore maja wplyw na przemieszczanie sie oleju w misce. Dlatego stosuje sie cos takiego jak suche miski olejowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pandamix 1 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 o to mi chodziło tylko źle się wyraziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się