pawelek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Piekne i mocne, może ktos chce kupić to cudo?? http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5420753 Opis pojazdu: Young timer , Kultowe AUDI QUATTRO w wersji URQUATTRO TURBO (poszerzone) w super stanie , napęd 4x4 z możliwością odłączenia dyferencjału , auto z ABS,em i komputerem ,ostatni rok produkcji , sprzedam tylko pasjonacie , nie odpisuje na maile kontakt tylko telefoniczny w godzinach przyzwoitości
pawelek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2008 Jak dla mnie cudo no w koncu gdzies to A4 ma swoje poczatki hehe. pozdro!
mroova81 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 napęd 4x4 z możliwością odłączenia dyferencjału Widać - prawdziwy znawca to sprzedaje
pawelek Opublikowano 5 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2008 Widać - prawdziwy znawca to sprzedaje hehehe no znawca z CIebie znawca kolego mroova81 :-) w tych modelach bylo to jak najbardziej mozliwe :-) Pozdro!
miro_x Opublikowano 5 Czerwca 2008 Opublikowano 5 Czerwca 2008 Nie żebym się czepiał ale to chyba nie dział sprzedam
mroova81 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Widać - prawdziwy znawca to sprzedaje hehehe no znawca z CIebie znawca kolego mroova81 :-) w tych modelach bylo to jak najbardziej mozliwe :-) Pozdro! Nie masz racji niestety. Doczytaj proszę na ten temat.
szkopek Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 hej kolego ja taka sama kupuje tylko w orginale fabrycznie poszerzana nawet lakier orginalny jeszcze ma i malowane fabrycznie pierscienie na bokach jak na razie autko od 20 lat nie bylo ruszane z gararzu i niewiem czy tak po prostu odpali
mroova81 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 Nie odpali, a nawet jak, to na na krótko i coś strzeli. Nawet nie próbuj, może Ci to zaoszczędzić trochę $$. 20lat to kopa czasu. Olej jest kompletnie utleniony i cały w misce, silnik suchy i skorodowany. Nie że Ci odradzam zakup, ale targaj ją na lawetę i do mechanika.
marcin j Opublikowano 7 Czerwca 2008 Opublikowano 7 Czerwca 2008 To jak było z tym odłączaniem dyfrencjału, jakieś fakty , cytaty, bom ciekaw.
mroova81 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Opublikowano 8 Czerwca 2008 Wsamochodzi Audi quattro napędzane są wszystkie cztery koła. Automatycznie blokowany środkowy mechanizm różnicowy TORSEN ( nazwa TORSEN jest zastrzezona znakiem fabrycznym firmy DK Glaeson S.A. okreslajacym mechanizm roznicowy kontrolujący moment obrotowy i powstałym jako skrót angielskich słów TORque SENding ) przenosi optymalnis moc silnika w zależności od sposobu jazdy i stanu nawierzchni. Moc silnika jest przenoszona przez skrzynię biegów i środkowy mechanizm różnicowy bezpośrednio na mechanizm różnicowy osi przedniej i przez wał na mechanizm różnicowy osi tylniej. Na zakręcie koła samochodu pokonuja różne drogi . Powstała w wyniku tego różnica prędkości obrotowej kół jest wyrównywana przez mechanizmy różnicowe przedniej i tylniej osi. Środkowy mechanizm różnicowy TORSEN wyrównuje różnice obrotów pomiędzy osiami. Środkowy mechanizm różnicowy TORSEN jest skonstruowany przy wykorzystaniu ślimaków i kół ślimakowych tak ze na śliskiej nawierzchni powoduje przydzielanie momentu obrotowego osi której koła posiadają wiekszą przyczepność . Przy normalnej jeździe i suchej nawierzchni środkowy mechanizm różnicowy równo rozdziela siłę napędową na koław przedniej i tylniej osi w stosunku 50% / 50% . Jezeli jednak naśliskiej lub sypkiej nawierzchni koła jednej osi tracą przyczepność i wykorzystuja coraz mniejszy moment obrotowy , to środkowy mechanizm różnicowy płynnie zaczyna przekazywac wiekszy moment na oś bardziej obciązona czyli niebędąca w poslizgu . Rozdział siły napędowej odbywa się mechanicznie i w sposob płynny w zakresie od 25% / 75% do 75% / 25% Mechanizm różnicowy tylniej osi mozna blokowac ręcznie. Blokada ta słuzy tylko jako pomoc przy ruszaniu w trudnych warunkach drogowych i dlatewgo wyłącza sie automatycznie po przekroczeniu prędkości okolo 25 km/h . Dopóki jest ona włączona następuje wyłączenie systemu ABS Oczywiście nic odłączać nie szło/nie idzie/nie pójdzie Źródło : Instrukcja obsługi samochodu Audi 100 http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=78675&highlight=generacje+quattro http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=55265&highlight=generacje+quattro http://pl.wikipedia.org/wiki/Quattro_(uk%C5%82ad_nap%C4%99dowy)
jacekm Opublikowano 9 Czerwca 2008 Opublikowano 9 Czerwca 2008 Napęd na tył odłączany jest na 100% ...... ....... dobrym kluczem lub palnikiem
mydlo Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Skoro piszecie że nie jest odłączany, to po jakiego grzyba w starszych modelach (np B3) na odkowym tunelu był montowany przycik "DIFF"???
sokolnh Opublikowano 12 Czerwca 2008 Opublikowano 12 Czerwca 2008 Skoro piszecie że nie jest odłączany, to po jakiego grzyba w starszych modelach (np B3) na odkowym tunelu był montowany przycik "DIFF"??? wystarczy żebyś to jest blokada dyferencjału - koła kręcą sie z tą samą prędkością przez co można wyjechac z grząskich terenów czy śniegu, automatycznie wyłacza sie po przekroczeniu chyba 30 km/h
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się